Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رییس اتحادیه هتل‌آپارتمان‌داران مشهد با بیان اینکه در شب‌های قدر و تعطیلات اخیر حجم زیادی از مسافر به مشهد آمد، افزود: این رویه سفر به مشهد به ضرر جامعه میزبان و مهمان تمام خواهد شد.

به گزارش قدس انلاین ، مهدی آجیلیان  اظهار کرد: در این ایام بیش از ۹۵ درصد ظرفیت واحدهای اقامتی پر شد اما در مجموع می‌توان گفت این شکل از ورود حجم بالایی از مسافر طی چند روز، به ضرر هتل‌آپارتمان‌داران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از آنجایی که پیش‌بینی نمی‌کردیم این حجم از مسافر به مشهد سفر کند برای آن برنامه‌ریزی نیز نکرده بودیم، برخی از هتل‌‌آپارتمان‌داران در ایام ماه رمضان که جزو ایام غیرپیک به‌شمار می‌رود، در حال نوسازی و بهسازی واحدهای خود بودند.

نائب رییس اتحادیه هتل‌آپارتمان‌داران مشهد یادآور شد: زمانی که مسافر به یکباره وارد شهر مشهد و به‌یکباره از آن خارج می‌شود کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود نیز کاهش می‌یابد و به نسبت آن، ماندگاری مسافر کم خواهد شد که این امر به ضرر مسافران و زائران هم است مسافرانی که قصد داشتند در ماه رمضان ده روز به مشهد بیایند بیش از یک یا دو روز اقامت ندارند.

وی ادامه داد: پر شدن ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی موجب می‌شود مسافران به سمت واحدهای غیررسمی و غیرمجاز بروند و در مواردی مشاهده شده است که دلالان این حوزه در مبادی ورودی شهر مبالغی نامتعارفی را از مسافران دریافت کردند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آپارتمان هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند