Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس واحد نگهداری و تعمیرات برق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: برای نخستین بار تعمیرات اساسی جرثقیل های سقفی تمامی مراکز انتقال نفت مارون ـ اصفهان شامل مراکز انتقال نفت شهید جابر آل خمیس امیدیه و شهید بدیع صنایع رامهرمز انجام شد.
یوسف خواجه سروی افزود: یکی از مهمترین تجهیزات در تعمیرات اساسی توربین های سولزر مراکز انتقال نفت، جرثقیل های سقفی «سولزر روم» است که از زمان نصب تاکنون به صورت جزئی تعمیر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : در این طرح کابل های قدرت، کنترل و ریل های مربوطه، بیرینگ های(یکی از چند قطعه مکانیکی است که حرکت نسبی بین دو و یا چند قطعه را محدود به حرکت مورد نظر می‌کند ) تمامی الکتروموتورهای نزولی ، کاسه نمدها، قطعات مکانیک از جمله هوک، سیم بکسل، سیم جمع کن، ارابه اصلی جرثقیل و لنت های ترمز تعویض شد و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.
رئیس واحد نگهداری و تعمیرات برق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: تمامی قطعات جرثقیل ها از شرکت دماگ انگلستان بوده که در حال حاضر با ابتکار و خلاقیت کارشناسان واحد و نیروی پیمانکار، قطعات ساخت داخل و نصب شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما شرکت خطوط لوله و مخابرات تعمیر جرثقیل سقفی مراکز انتقال نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تعمیرات ویژه کوره نم زدایی ردیف سوم گازی این پالایشگاه که در راستای روند تولید پایدار گاز از اهمیت بسیار بالای برخوردار بود در کمترین زمان ممکن با توان متخصصان داخل به صورت ۱۰۰ درصدی با موفقیت پایان یافت.

محمد نعمتی افزود: کوره‌های واحد نم زدایی جهت احیاء بستر‌های جاذب رطوبت گاز‌های شیرین شده بکار برده می‌شوند. رطوبت زدایی از گاز به دلیل جلوگیری از ایجاد یخ زدگی و انسداد لوله در مسیر انتقال به‌ویژه به نقاط سردسیر کشور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: تعویض لوله‌های ردیف چهارم بخش همرفتی کوره واحد نم‌زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم، با تلاش شبانه روزی همه مسئولین واحد‌های مرتبط پالایشگاه، یکی از اقدامات شاخص در این عملیات است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: این کار بزرگ و ارزشمند، با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بسیار مطلوب مدیران و روئسای واحد‌های عملیاتی به‌صورت شبانه روزی و فشرده در مدت زمان پنج روز، با وجود شرایط جوی ناپایدار و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی، بهره‌برداری، بازرسی فنی و تعمیراتی انجام گردید.

دیگر خبرها

  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است