Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@17:38:21 GMT

طرح‌های اشتغال آفرین در سمنان معرفی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۷۰۳۸

طرح‌های اشتغال آفرین در سمنان معرفی شود

به گزارش ایرنا، حشمت‌الله عسگری روز یکشنبه در هشتمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان، افزود: در ارتباط با طرح اشتغالزایی نشست های مفصلی با رییس جمهوری و دیگر مسوولان کشور برگزار شده است.
وی اظهارداشت: باید از ظرفیت های مختلف استان در کوتاهترین زمان ممکن بهره برد و طرح های اشتغال آفرین را در سمنان اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسگری تلاش مسوولان استانی و شهرستانی را برای جذب اعتبار با معرفی طرح‌های بزرگ ضروری دانست و تأکید کرد: فرماندار شهرستان‌ها در معرفی طرح‌های بالای 20 میلیارد ریال در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری تمرکز کنند و هر شهرستان حداکثر تا برگزاری کارگروه اشتغال بعدی، طرح‌های بزرگ و توجیه ‌دار معرفی کند.
سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان فعالیت و مدیریت جهادی را در رسیدن به اهداف موثر دانست و تأکید کرد: مدیران با روحیه جهادی و انقلابی در معرفی و ارایه طرح‌های مطلوب اقدام کنند چرا که مجموع فعالیت‌ها، نماد عملکرد آنها محسوب خواهد شد.
عسگری با بیان این که این ماموریت از سوی رییس جمهوری و وزارت کشور ابلاغ شده و برای تحقق اهداف همه دستگاه‌ها ی اجرایی و بانک‌ها پای کار هستند، افزود: مدیران شهری باید برای دستیابی به اهداف بکوشند و پیگیر امور باشند.
سرپرست معاونت استانداری سمنان ادامه داد: تسهیلات روستایی تکلیف دولت و رییس جمهوری است و مشکلات اجرای این طرح در نشست کارگروه مطرح شود تا برای رفع آن راهکار ارایه شود.
تعهد اشتغال سال 96 دستگاه های اجرایی استان سمنان 10 هزار و 400 شغل بود که موفق به ایجاد 10 هزار و 700 شغل شدند، سمنان پس از استان مرکزی پایین ترین نرخ بیکاری کشور را دارد.
یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی در استان بیش از 700 هزار نفری سمنان فعالیت دارد.
6026/م.ع
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال بیکاری دستگاه های اجرایی استان رییس جمهوری کشاورزی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد

دریافت 7 MB

بهروز اسکندرنیا رئیس هیأت تیراندازی مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

گفتنی است: مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

کد خبر 6096168

دیگر خبرها

  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟/ +عکس
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • تصاویر فوق العاده از حمله پهپادهای تهاجمی روسیه به اهداف نظامی در اوکراین | ویدئو
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند