Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مسابقات تیراندازی ریکرو و کامپوند بانوان و مردان گیلان جام رمضان که با رقابت 40 تیرانداز در سال کارگران رشت برگزار شد، نفرات برتر این رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، در پایان این رقابت‌ها در بخش ریکرو مردان حمیدرضا واقع طلب از رشت، امیرحسین خسروپور از بندرانزلی و مهرداد ذکریاپور از رشت به ترتیب اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ریکرو بانوان هم فائقه پهلوان از رشت قهرمان شد، زهرا کوشا و معصومه فرصتی از رشت مقام دوم و سوم را بدست آوردند.
در رشته کامپوند مردان رامون رحیمی پور از رشت اول شد ، فرشاد عظیمی از تالش و امیرابوالحسنی از رشت عناوین دوم و سوم را کسب کردند .

در مسابقات تیراندازی ریکرو و کامپوند بانوان و مردان گیلان جام رمضان 40 تیرانداز در سال کارگران رشت با هم مصاف دادند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تیراندازی زهرا مردان گیلان رشت روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای