Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - در کنار استفاده خوب از ستاره‌ها و اوج گرفتن بازیکنان جوان، برانکو چقدر در احیای ستاره‌های سابق لیگ موفق بوده است؟

به گزارش وبسایت نود، خرید مهدی شریفی، 3 سال قبل می‌توانست بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی لیگ برتر باشد اما او امسال در شرایطی به پرسپولیس آمد که سپاهانی‌ها هم چندان تمایلی به نگه داشتنش نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین گلزن برتر لیگ چهاردهم که با گل‌هایش نقش پررنگی در قهرمانی سپاهان داشت، در سه فصل اخیر لیگ مجموعا 11 گل زده و بخشی از ناکامی‌های اخیر تراکتورسازی و سپاهان بوده است. حالا برانکو که بخاطر محرومیت پرسپولیس گزینه‌های زیادی در اختیار ندارد، باید بتواند ستاره‌ای که در سن 25 سالگی به خط پایان نزدیک شده را به اوج برگرداند.

مهدی شریفی، ششمین بازیکنی است که برای احیا به پرسپولیس برانکو ترانسفر می‌شود. برانکو، در سال‌های گذشته پنج بار شانسش را برای به اوج رساندن ستاره‌های سابق لیگ امتحان کرده که نتیجه‌های متفاوتی هم داشته است.

محسن مسلمان

اولین و موفق‌ترین بازیکنی که برای احیا به پرسپولیس ترانسفر شد، محسن مسلمان بود. بازیکنی که در لیست مازاد گل‌محمدی قرار داشت و رقم رضایتنامه‌اش از یک میلیارد، به کمتر از 300 میلیون رسید. همین رقم را هم هیچ باشگاه بزرگی پرداخت نکرد و اگر جدایی محمد نوری و شکست پرسپولیس در خرید یک بازیساز جدید نبود، آن‌ها هم سراغ مسلمان نمی‌رفتند. مسلمان در پرسپولیس، احیا و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر شد. او فصل قبل، عنوان گل‌سازترین بازیکن لیگ را بدست آورد.

حسین ماهینی

رفتن به سربازی و حضور در ملوان، باعث شد ماهینی فاصله زیادی از روزهای خوبش در لیگ سیزدهم بگیرد. با حضور رضاییان، به نظر می‌رسید ماهینی پس از بازگشت در لیگ شانزدهم شانس زیادی برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس نداشته باشد اما برانکو او را به رامین ترجیح داد. با نمایش نسبتا موفق در پرسپولیس، ماهینی دوباره به تیم ملی هم دعوت شد.

سامان نریمان‌جهان

نیم فصل لیگ شانزدهم، برانکو برای قوی‌تر کردن نیمکت تیمش سراغ سامان نریمان‌جهان رفت. یکی از بهترین بازیکنان لیگ چهاردهم، که پس از آن دچار افتی فاحش شده بود. نریمان‌جهان در پرسپولیس، ستاره تراکتورسازی نشد اما در دقایق کوتاهی که به زمین رفت عملکرد نسبتا خوبی داشت و یک گل هم برای آن‌ها ساخت.

شهاب کرمی

ناموفق‌ترین بازیکنی که برانکو برای احیا به پرسپولیس برد، شهاب کرمی بود. بعد از جدایی ناگهانی نوراللهی و محروم شدن کامیابی‌نیا مقابل تراکتورسازی، پرسپولیس برای پر کردن جای خالی آن‌ها با شهاب کرمی قرارداد بست. ستاره سابق فولاد که برای سربازی در ملوان بازی می‌کرد و فاصله زیادی با روزهای اوجش داشت. کرمی در پرسپولیس، به بازی گرفته نشد و برانکو استفاده از ماهینی یا ربیع‌خواه را به او ترجیح می‌داد. اندک بازی‌های کرمی در پرسپولیس هم کارنامه موفقی نداشتند.

شجاع خلیل‌زاده

یکی از بازیکنانی که بیشترین آسیب را از باطل شدن کارت پایان خدمتش دید، شجاع خلیل‌زاده بود. او مدتی از فوتبال دور شد و پس از بازگشت در تراکتورسازی کیفیتی در حد گذشته نداشت. پایان سربازی و حضور در سپاهان هم برای شجاع چندان خوب نبود و او و تیمش، مشکلات زیادی را تجربه کردند. برانکو که علاقه زیادی به شجاع داشت، او را خرید و این فصل خلیل‌زاده توانست در کنار پرسپولیس صاحب بهترین خط دفاع لیگ برتر شود.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه سامان نریمان جهان شهاب کرمی شجاع خلیل زاده حسین ماهینی محسن مسلمان برانکو ایوانکوویچ جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود

پرسپولیس به طور قطع تغییرات زیادی را در فصل آینده لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، یکی از نکات اصلی در تغییرات آتی پرسپولیس، بازگشت مرتضی پورعلی گنجی به عمق خط دفاعی این تیم خواهد بود.

فصل نقل و انتقالات همیشه آبستن اتفاقاتی بعضا عجیب و غیرقابل پیش بینی است اما با توجه به اظهار نظرات، مذاکرات پنهانی و حوادث این روزها، این تغییرات برای پرسپولیس غیرقابل انکار خواهد بود.

پرسپولیس در خط دفاعی مرتضی پورعلی گنجی را برای فصل آینده خواهد داشت. یاسین سلمانی جزو بازیکن هایی است که بعد از مصدومیتش در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت. سعید صادقی یک نیمکت نشین محض برای این تیم شده و اوسمار تمایل زیادی به استفاده از او ندارد و او هم برای سال آینده از پرسپولیس کنار خواهد رفت. رامین رضاییان با تمام شدن دوره قراردادش با سپاهان و تمایل اوسمار برای حضورش در پرسپولیس، تنها یک قدم با بازگشت به پرسپولیس فاصله دارد. علی علیپور جزو بازیکن هایی است که فصل آینده بر اساس تمایلش به بازگشت به پرسپولیس، پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. پرسپولیس از بین فرشاد فرجی و علی نعمتی (با توجه به بازگشت مرتضی پورعلی گنجی) یکی را قطعا کنار خواهد گذاشت. به نظر می رسد دانیال اسماعیلی فرد با توجه به بازگشت احتمالی رامین رضاییان و تمایل کادر فنی آینده تراکتور به استفاده از او، از پرسپولیس جدا شود. پرسپولیس تمایلی به ادامه حضور وحدت هنانوف نداشته و احتمالا سهمیه بازیکن خارجی خود را فصل آینده در خط حمله پر خواهد کرد.

بسیاری از مردان اصلی پرسپولیس تمدید قرارداد نکرده اند اما به فرض تمدید محتمل آن ها برای فصل آینده، به نظر می رسد ترکیب پرسپولیس با جذب یا بازگشت نفراتی مثل یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان و علی علیپور تغییرات عمده ای داشته باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • پرفسور بالتازار چگونه دیده شد؟/ نقش جشنواره در افزایش انگیزه
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس