Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@18:55:29 GMT

مخترع جوان لردگانی دوباره درخشید

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۸۲۸۸

مخترع جوان لردگانی دوباره درخشید

مخترع جوان لردگانی که تاکنون ۶ اختراع را به ثبت و چهار اختراع را نیز به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی رسانده با ثبت سه اختراع جدید بار دیگر درخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم صالحی مخترع جوان لردگانی متولد سال ۷۱ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: ماژول اسلحه، ردیاب خودرو، ردیاب کنترل سوخت و آلودگی هوا، کلاه کاسکت هوشمند ویژه موتور سوران و دستکش مرتعش برای افراد نابینا جزو اختراعاتی هستند که به ثبت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: سه اختراع دیگر با عنوان‌های اپلیکیشن کاریابی، اپلیکیشن گردشگری و دریچه تامین هوای احتراق هوشمند از دیگر اختراعاتم است و درکل تاکنون توانسته‌ام 6 نوع اختراع را به ثبت برسانم.

 

صالحی خاطرنشان کرد: دریچه تامین هوای احتراق هوشمند جهت جلوگیری از خطرات گازگرفتگی و کاهش آمار تلفات ناشی از گازگرفتگی در ساختمان‌ها طراحی شده است و ایده‌ای نو از اکرم جهان‌بخشی بوده که با همکاری وی به مرحله ساخت درآمده است. 

 

این مخترع جوان گفت: این دریچه به صورت کاملا هوشمند است که در صورت بروز هرگونه نشت گازی شروع به آلارم دادن می‌کند و به صورت اتوماتیک باز می‌شود و اکسیژن را به داخل ساختمان می‌رساند.

 

وی از ویژگی‌های دیگر این دریچه جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان را معرفی کرد و افزود: دیگر نیازی نیست که افراد درب دریچه را در صورت بروز گرد و غبار بپوشانند زیرا دریچه خودش به صورت اتوماتیک بسته می‌شود و در موارد اضطراری حتی در نبود افراد باز می‌شود.

 

این مخترع جوان در مورد اپلیکیشن کاریابی یادآور شد: این اپلیکیشن به افراد بیکار و کارفرمایان کمک می‌کند تا در صورت نیاز به کار در این اپلیکیشن ثبت نام کنند و توانایی‌های خود را بیان کنند تا کارفرمایان بتوانند فرد مورد نیاز خود را انتخاب کنند کار با اپلیکیشن مانند تلگرام است و کاربران به راحتی می‌توانند اطلاعات را بین هم رد و بدل کنند. 

 

صالحی در پایان اپلیکیشن گردشگری را کمک به توریست در جهت شناسایی جاذبه‌های گردشگری استان چهار محال بختیاری دانست و افزود: مسافران در نصب این اپلیکیشن توسط روشن کردن بلوتوث بر روی تلفن همراه‌شان به راحتی می‌توانند به نقاط دیدنی این استان دست یابند و بدون هیچگونه سئوالی از طریق نشان دادن مسیر محل مورد نظر به آن مکان بروند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • همه چیز درباره ثبت اختراع در سطح جهانی یا پتنت بین‌المللی
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی