Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ هوشنگ بازوند با اشاره به صحبت هایی که درباره منتفی شدن ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین مطرح شده، گفت: منتفی شدن ایجاد این منطقه کذب محض است و با جدیت پیگیر اجرای آن هستیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: آنچه که به اشتباه از آن بعنوان منتفی شدن ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین برداشت شده، مصوبه ای است که در قالب آن هیات دولت استانداران سه استان کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و کردستان را ملزم کرده که مناطق ویژه اقتصادی خود را زودتر فعال کنند و ما نیز در کرمانشاه پیگیر فعال شدن دو منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب و قصرشیرین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین هیچ منافاتی با منطقه ویژه اقتصادی ندارد.

بهمن 1395 هیات دولت با ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین موافقت کرد و ایجاد این منطقه هم اکنون در انتظار تصویب مجلس است.

هفته گذشته خبری مبنی بر منتفی شدن ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در فضای مجازی منتشر شد که موجب نگرانی مردم استان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت سیستان و بلوچستان فضای مجازی برنا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما از وزارت صمت؛ آقای علی‌اصغر علامه افزود: همچنین سال گذشته ۱۶.۲ درصد از قرارداد‌های سرمایه‌گذاری این منطقه در حوزه‌های پشتیبانی و خدماتی به امضا رسیده است.   مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: سال گذشته ۱.۷ درصد از قرارداد‌های سرمایه گذاری منطقه پارسیان نیز در صنعت فولاد جذب شده است.   وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تا کنون روند مناسبی در جذب سرمایه‌گذاری‌ها داشته افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲ قرارداد به ارزش ۳ هزار و ۸۸۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان امضا و جذب شد.   به گفته آقای علامه سال گذشته جذب سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، رشد ۴.۸ درصدی را در مقایسه با سال پیش از آن ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • پرهیز از هرگونه تعجیل بی‌مورد در واگذاری اراضی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین
  • دولت بر ایجاد بازار گسترده ای برای نفت خام ایران به ویژه در شرق آسیا متمرکز شده است
  • رشد 23 درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس