Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@19:08:31 GMT

51 اتوبوس فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهری زنجان خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۸۷۱۶

51 اتوبوس فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهری زنجان خارج شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به نوسازی اتوبوس‌های شهری زنجان گفت: 51 اتوبوس فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهری زنجان خارج شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نوسازی اتوبوسهای شهری زنجان اظهار کرد: 51 دستگاه اتوبوس فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهری زنجان خارج و به مزایده گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به قیمت این اتوبوس‌ها نهایت 2 تا 3 دستگاه اتوبوس جدید بتوان خریداری کرد تصریح کرد: اضافه کردن اتوبوس‌های جایگزین را در برنامه امسال داریم ولی این افزایش جایگزین به میزان اعتباری که امسال تخصیص داده می‌شود برمی‌گردد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان ابراز کرد: در حال حاضر نیز به دنبال جایگزین اتوبوس‌های فرسوده در بافت مرکزی شهر هستیم.

وی با بیان اینکه مقرر شده شهرداری نیز 2 میلیارد تومان به نوسازی اتوبوس‌های شهری کمک کند افزود: در حال حاضر چون منابع اعتباری تامین نشده به همین خاطر معلوم نیست چه تعداد امسال بتوانیم اتوبوس جدید وارد ناوگان شهری کنیم.

موسوی اضافه کردن 10 دستگاه اتوبوس را در برنامه آینده این سازمان عنوان کرد و گفت: عمر اتوبوس‌های فرسوده 14 سال به بالا بوده و عمر اتوبوس‌های فعال سطح شهر زنجان پایین‌تر از 14 سال است.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • بررسی تامین ناوگان حمل و نقل شهری در کمیسیون اصل نود
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد