Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:05:15 GMT

تربیت جنسی آنچه بین نوجوانان می گذرد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۸۹۱۵

تربیت جنسی آنچه بین نوجوانان می گذرد

تهاجم فرهنگی و تبلیغات سوء فضای مجازی و ماهواره و تاثیرات رسانه های مختلف بر ضمیر ناخودآگاه برای عادی جلوه دادن روابطی چون همجنسگرایی از طرفی و از جهتی هم مسائل ژنتیکی و ترشح غیر معمول بعضی غدد و مسائل پزشکی بشدت تشدید کننده انحراف جنسی ناخواسته و ایجاد زمینه انحرافات در بین نوجوانان، جوانان و دانش آموزان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ چند سالی هست بلطف خدا مسائل بلوغ و انحرافاتی چون لواط، خودارضایی و زنا و راههای پیشگیری و درمان را در مجموعه های مختلف، مدارس و تشکلهای فرهنگی و مراکز مشاوره (بهداشت و بهزیستی و دادگستری) بیان می کنم.

حقیقتا مدتی ست که قصد داشتم در باب مسائل جنسیِ جوانان و نوجوانان مطلبی بنویسم اما بخاطر حساسیت موضوع و یا سوءبرداشتها و یا قبح زدایی منصرف شدم.

اما بعد از اتفاقِ اخیر در مدرسه ای از تهران که دارای زوایای بسیاریست :

از انتخاب و استخدام معلمین گرفته

تا نظارت و آموزش صحیح والدین

تا ماجرای سند ۲۰۳۰ و ایجاد جنگ روانی برای مقاصد سیاسی

تصمیم گرفتم از ابعاد دیگری به این جریان، خصوصا انحرافات جنسی در بین نوجوانان، جوانان و دانش آموزان بپردازم و در چند یادداشت نکاتی عرض کنم.

نکته اول: نوع روابطی که بین نوجوانان و همسالان وجود دارد که در اتفاق ناگوارِ اخیر مورد سواستفاده قرار گرفته است.

دورانیست که نوجوانان بشدت اهل رفاقت و محبت به رفیق و دوست می شوند و وابستگی شدید عاطفی در این سن بین همسالان وجود دارد که اگر میزانِ این رفاقت و محبت و صمیمیت مشخص نشود دچار آسیب خواهند شد.

آسیبهای روحی روانی

شکستهای عاطفی

و خدایی نکرده انحرافات جنسی

و هر کدام از این آسیبها تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت و آینده فرد از جهت تحصیل، شغل و جایگاه اجتماعی دارد.

رجوع متعدد دانش آموزان در رده سنی دبیرستان دوره اول و دوم و طرح این سوال که آیا همجنسگرایی صحیح است یاخیر … تلنگری ست برای خانواده و نهادهای آموزشی و تشکلهای فرهنگی

یعنی شدت محبت و ابراز علاقه در این سن

و عدم وجود شاخصه در میزان ابراز علاقه

و عدم آگاهی دادن از یه طرف…

و عدم زمینه تربیتی صحیح در بین خانواده

کمبود محبت و کمبود توجه در خانواده از طرفی دیگر…

تهاجم فرهنگی و تبلیغات سوء فضای مجازی و ماهواره و تاثیرات رسانه های مختلف بر ضمیر ناخودآگاه برای عادی جلوه دادن روابطی چون همجنسگرایی از طرفی و از جهتی هم مسائل ژنتیکی و ترشح غیر معمول بعضی غدد و مسائل پزشکی بشدت تشدید کننده انحراف جنسی ناخواسته و ایجاد زمینه انحرافات در بین نوجوانان، جوانان و دانش آموزان خواهد بود.

یعنی وجود این موارد در کنار هم و عدم توجه به آن، تکمیل کننده پازلی ست که نهایت باعث انحرافات اخلاقی و جنسی و در بعضی موارد باعث ایجاد جرم و تجاوز و تعرض خواهد شد.

لذا در نوشته های بعدی.. هر کدام از نکات را بصورت جداگانه شرح و توضیح و به ارائه راهکار خواهم پرداخت… .

 

 اویس فراتی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است

امیرحسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر در دو بخش پسران و دختران است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره محل برگزاری مسابقات گفت: با توجه به امکانات خوب دانشگاه آزاد اسلامی همدان و کنار هم بودن سالن مسابقات، خوابگاه و سلف سرویس، مسابقات در این مکان برگزار خواهد شد.

حسنی خاطرنشان کرد: از همکاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان جهت میزبانی این رقابت‌ها هم تقدیر می‌کنیم که باعث رونق ورزش استان به واسطه میزبانی‌های متعدد ورزشی شده‌اند.

وی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان در این مسابقات بیان کرد: شورای فنی هیئت وزنه‌برداری همدان انتخاب دختران و پسران اقدام به رأی‌گیری کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: بر این اساس عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.

وی افزود: همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

حسنی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری پسران همدان بیان کرد: سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان)، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان)، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان)، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

وی افزود: همچنین بر اساس رأی‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

کد خبر 6089953

دیگر خبرها

  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • «حذف و اضافه» رمانی درباره همه آنچه در دانشگاه‌ها می‌گذرد
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است