Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز-ايرنا- مدير جهاد کشاورزي شهرستان فسا گفت: بر اثر سهل‌ انگاري، 13 هکتار از مزارع گندم روستاي وکيل آباد در بخش ششده و قره بلاغ اين شهرستان آتش گرفت و سوخت.

شاهرخ ساماني يکشنبه به ايرنا گفت: اين آتش سوزي شنبه 19 خرداد از ساعت 15 تا 17 عصر طول کشيد که با کمک بيش از 350 نفر از نيروهاي مردمي روستاي وکيل آباد و کشاورزان منطقه مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: کشاوزران از روشن کردن آتش و انداختن ته سيگار روشن در اطراف مزارع و همچنين از آتش زدن بقاياي پس از برداشت گندم و جو خودداري کنند.
ساماني ادامه داد: ميزان خسارت وارده شده در اين حادثه بيش از 160 ميليون تومان برآورد شده است.
مديرجهاد کشاورزي شهرستان فسا گفت: اين شهرستان بيش از 68 هزار هکتار اراضي کشاورزي دارد که از اين ميزان 9800 هکتار آن زير کشت گندم رفته که 4600 هکتار در بخش ششده و قره بلاغ است.
شهرستان فسا در 130 کيلومتري جنوب شرقي شيراز است.
9653 / 1876
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب مزارع گندم به لطف باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عزیزان افزود: پیش بینی می‌شود از ۶۵ هزار هکتار زمین آبی و ۹۲ هزار هکتار دیمی، ۴۰۰ هزار تن گندم تولید شود که سهم شهرستان دهلران بیش از ۲۰۰ هزار تن است.
وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌های سیل آسا به ویژه در این شهرستان و تخریب ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کلزا و گندم، تولید در این دو بخش کاهش نداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین