Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش برنا؛ کوروش بهادری با تأکید بر نقش ورزش در اجتماعی شدن افراد گفت: شخصیت اجتماعی بیان‌کننده رشد صحیح و طبیعی روانی افراد است. لذا افراد ورزشکار را از فردگرایی و خودمحوری خارج کرده و رشد روحیات طبیعی را در فرد بهبود می‌بخشد که درنتیجۀ شکوفا شدن این استعداد، فرد با سایر افراد اجتماع آسان‌تر ارتباط برقرار کرده و در کنار آن‌ها زندگی می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری ادامه داد: شرکت در برنامه‌های ورزشی شرایطی را به وجود می‌آورد تا شخصیت و ماهیت افراد بروز نماید، لذا رفتار و اعمال ناشایسته جایگزین خصایص انسانی و رعایت قوانین می‌گردد. بدین گونه هر فردی می‌تواند از احترام لازم در بین دسته و جامعه خود برخوردار گردد.

وی مهم‌ترین دستاوردهای مسابقات مختلف ورزشی را ایجاد همبستگی، همدلی و صمیمیت بیشتر در اجتماع عنوان کرده و افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان در تابستان و حتی کل سال باید در صدر برنامه‌های تمامی هیئت‌های ورزشی استان قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با تأکید بر اجرا ورزش‌های همگانی در محلات و شهرهای استان گفت: دوری جوانان از معضلات اجتماعی، افزایش نشاط و شادابی اجتماعی، ترویج فرهنگ ورزش در بین محلات، بهینه‌سازی اوقات فراغت شهروندان، ارتقای سطح سلامت شهروندان، پرورش روح و جسم و تقویت هویت محله‌ای و کمک به رشد و پرورش استعدادهای ورزشی شهروندان از مواردی است که می‌توان با ورزش‌های دسته‌جمعی به آن دست‌یافت.

کوروش بهادری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در پایان از قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان مانه و سملقان با اهدا جام و هدایا تقدیر کردند.

 

انتهای پیام./

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوقات فراغت جامعه خراسان شمالی رشد و تعالی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • مد خوب، مد بد!
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز