Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@05:57:52 GMT

برگزاری محفل قرآنی در شهرک واوان با حضور قاریان ممتاز

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۸۹۶۵

برگزاری محفل قرآنی در شهرک واوان با حضور قاریان ممتاز

به گزارش ایکنا؛ در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده عیسی(ع) اسلامشهر برگزار می‌شود.
در این محفل معنوی قاریان ممتاز محمدحسن موحدی، علی خشنود و حمید رحیمی حضور خواهند داشت و به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهند پرداخت.
این محفل روز سه‌شنبه، 22 خرداد ماه ساعت 18 در آستان مقدس امامزاده عیسی (ع)شهرک واوان شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد و در انتها حاضرین با سفره افطار پذیرایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا جلسات و محافل حمید رحیمی علی خشنود اسلامشهر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والامقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، همزمان با شب رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) دسته عزاداری خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از میدان شهرری به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کردند.

خدام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با نوحه‌خوانی برای ادای احترام به سیدالکریم (ع) همراه با مردم ولایتمدار شهرری روانه حرم شدند.

برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد

همچنین به مناسبت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) امروز بعد از نماز مغرب و عشاء، زیارتنامه آن حضرت در اعتاب مقدسه و مساجد کشور به صورت سراسری قرائت می‌شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • قرآن همه چیز ماست
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد