Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@00:36:14 GMT

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب و محیط زیست منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۹۰۱۶

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب و محیط زیست منصوب شد

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در حکمی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سورنا ستاری، رییس ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی در حکمی نادر قلی ابراهیمی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی، در این حکم آمده است:
«با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت دبیر ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی و محیط زیست منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با توکل به خدای متعال و در چارچوب نظام‌نامه جامع ارزیابی متوازن ماموریت‌های ستادهای توسعه فناوری و جلب همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و توجه به مزیت‌ها و مقتضیات بومی و بهره‌مندی از دستاوردهای مفید ملی و بین‌المللی نسبت به هم‌افزایی فعالیت‌های مرتبط با حوزه آب و محیط زیست، مقابله با پدیده خشکسالی و گرد و غبار و همچنین تعامل با دستگاه‌های ذی ربط با این حوزه در سطح کشور با هماهنگی مستقیم مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی اقدام نمایید.

بدین وسیله از زحمات ارزنده جناب آقای دکترحسینعلی بهرامی در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر به عمل می‌آید.

دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انتصاب سورنا ستاری معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاریهای محیط زیست و دادگستری کل آذربایجان غربی در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی اداره کل ظهر امروز با حضور در دادگستری کل استان  با دکتر ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی دیدار کرد.

دکتر سعید شهند در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گفت: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، عمل به منویات مقام معظم رهبری و همچنین عملیاتی نمودن برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم، همراهی با جهش تولید و توسعه پایدار و متوازن، محوریت فعالیت‌های اداره کل حفاظت محیط زیست در سال ۱۴۰۳ خواهد بود و مردمی سازی حفاظت از محیط زیست را در سال جدید با جدیت پیگیری می‌کنیم.


وی صدور ۳۱ حکم سبز زیست محیطی در سال گذشته را نشان از اهتمام و توجه ویژه قضات استان به امر حفاظت و صیانت از محیط زیست و انفال الهی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با ارتقا و اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست و جلب مشارکت‌های مردمی،   تخلفات و جرایم در این حوزه به حداقل برسد.

دکتر ناصر عتباتی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به اینکه مطابق قانون حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است، گفت: در این راستا مجموعه قضایی استان آماده بهره گیری از نظرات کارشناسی مجموعه حفاظت محیط زیست استان است تا احکام جایگزین حبس که از سوی قضات صادر می‌شود در راستای حفظ و بهبود وضعیت محیط زیست استان باشد.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای محیط زیست و دادگستری کل آذربایجان غربی در سال جدید
  • هفته چهارم مارس؛ از داستان سیاره‌خواران فضایی تا قابلیت‌های درخشان هوش مصنوعی
  • «علم و فناوری» کلیدواژه مهم رهبری در سال ۱۴۰۲/ از پیشرفت‌های ایران در نانو و زیست فناوری تا حمایت از دانش‌بنیان‌ها
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی» اجرایی می‌شود
  • حمایت برنامه «فن‌تز» از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی
  • زدایش رنگ‌های سمی از آب با کمک یک نوع فتوکاتالیست
  • توسعه زیرساخت‌های مالی با مشارکت مردم
  • فتوکاتالیستی برای حذف سریع‌ و کارآمد برخی رنگ‌های سمی از آب
  • حذف سریع‌ و کارآمد برخی رنگ‌های سمی از آب با فتوکاتالیست‌ها
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد