Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:03:59 GMT

خاکساری، میرزایی و پورشیب برنزی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۹۱۳۸

خاکساری، میرزایی و پورشیب برنزی شدند

در رده بندی پنجمین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه، طراوت خاکساری، امیررضا میرزایی و ذبیح الله پورشیب به مدال برنز دست یافتند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان از صبح روز جمعه به میزبانی ترکیه و شهر استانبول با حضور بیش از 607 کاراته‌کا از 63 کشور در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها امروز (یکشنبه) برگزار و به پایان می‌رسد.

 

در بخش بانوان طراوت خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان ابتدا 4 بر صفر نماینده ایتالیا را برد و در ادامه 3 بر صفر از سد کاراته‌کای ترکیه گذشت. وی در ادامه یک بر صفر نماینده قزاقستان را برد و به نیمه نهایی رفت. او در دیدار نیمه نهایی 3 بر یک از حریف چین تایپه‌‌ای شکست خورد. خاکسار در دیدار رده‌بندی به مصاف نماینده لهستان رفت و پس از تساوی صفر- صفر در هانتی(رای داوران) به برتری رسید تا به مدال برنز دست پیدا کند.

 

در دیدار رده‌بندی وزن 67- کیلوگرم مردان نیز امیررضامیرزایی در نخستین مسابقه ابتدا  5 بر یک از سد "جیانلوکا دویو" از ایتالیا گذشت، اما در دومین دیدار خود 5 بر 4 مقابل "هیرتو گومیو" از ژاپن مغلوب شد او در جدول شانس مجدد4  بر یک "جس روسیلو" از بلژیک را برد سپس 2 بر صفر حریف ترکیه‌ای را مغلوب کرد و در ادامه 3 بر صفر "ایکبولجان اوزاکوف" از ازبکستان را شکست داد. میرزایی در رده بندی به مصاف "تولار آقلارزاده" از آذربایجان رفت و پس از تساوی یک-یک با قانون سنشو(رای داوران) به برتری دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد.

 

در ادامه رقابت‌های امروز و در دیدار رده بندی وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، ایگور آکتاش از ترکیه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف مقابل ذبیح اله پورشیب حاضر نشد تا پورشیب برنده تاتامی باشد و مدال برنز پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۱۸ را تصاحب کند. 

ذبیح الله پورشیب کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذبیح الله پورشیب کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار «اولیانوف» با مدیرکل آژانس اتمی با موضوع ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز چهارشنبه در واکنش به سفر روزهای اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران با ارسال پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در دیدار با «رافائل گروسی» درباره نیروگاه هسته‌ ای زاپروژیا و نتایج سفر وی به ایران گفتگو کرده است.

نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین در این خصوص نوشت: امروز با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی رافائل ماریانو گروسی دیدار کردم. ما در مورد نتایج سفر اخیر وی به ایران و همچنین برخی مسائل مربوط به نیروگاه زاپروژیا گفتگو کردیم.

ادامه دارد ....

کد خبر 6100702

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت، ستاره والیبال ایران، آلانیا اسپور را ترک نمی کند
  • دیدار «اولیانوف» با مدیرکل آژانس اتمی با موضوع ایران
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • دیدار هیات پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه با حسین امیرعبداللهیان
  • دیدار اعضای گروه دوستی پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!