Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:17:43 GMT

اجرای طرح ملی همای رحمت در یزد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۹۴۰۱

اجرای طرح ملی همای رحمت در یزد

بحرینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به برگزاری طرح همای رحمت و سفره‌های مهربانی گفت:هرساله همزمان با فرارسیدن موسم رحمت و تجلی حقیقت با بهره مندی از همت والای خیرین و نیکوکاران در کمک به محرومان و نیازمندان طرح ملی همای رحمت در سراسر کشور به ویژه در یزد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بحرینی دستاورد‌های اجرای این طرح را ارتقای نظام خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین بر اساس مشارکت و تامین منابع مالی توسط خیرین، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از سوء معیشت در مناطق کم برخوردار، تامین حداقل نیاز‌های اساسی خانواده‌های نیازمند در این ایام، امکان حضور و مشارکت فعال داوطلبان، خیرین و مددکاران در فعالیت‌های انساندوستانه، تقویت روحیه خدمات داوطلبانه و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های خیرخواهانه وگسترش مشارکت نهاد‌های مردمی همسو با اهداف جمعیت هلال احمر نام برد.

وی افزود:هدف از برگزاری این طرحهدایت کمک‌های مردمی در راستای حمایت از خانواده‌های محروم، ترویج فرهنگ انفاق و سنت‌های حسنه اسلامی، گسترش و ترویج روحیه تعاون و مشارکت‌های مردمی، ترویج ارزش‌های انسان دوستانه با تأسی از تعالیم الهی در شیوه خدمت رسانی وکمک به ایتام، حفظ کرامت انسانی نیازمندان و کمک به رشد فضایل اخلاقی ومعنوی آن‌ها در ماه مبارک رمضان، ایجاد زمینه مشارکت خیرین ونیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام المنفعه وخیریه، ایجاد فضای مناسب به منظور تعامل تنگاتنگ خیرین و نیکوکاران با گروه‌های هدف است.

بحرینی خاطرنشان کرد:در ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان سفارش شده که در این طرح بشردوستانه عمده بهره وران بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، ایتام، خانواده‌های کم برخوردار، معلولین، سالمندان و از کارافتادگان و خانواده‌های زندانیان هستند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از دو هزار سبد با حفظ کرامت انسانی در بین اقشار نیازمند استان توزیع گردیده و تعداد ۸۰ سفره افطاری گسترده شده است.

انتهای پیام/ ا

گستراندن 80 سفره افطاری برای نیازمندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح همای رحمت ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که برای ۳ هزار و ۳۲۸ متقاضی تخصیص زمین انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های آذربایجان‌غربی، افزود: ۱۱ هزار و ۱۳۹ قطعه زمین در ۱۴۱ روستا برای اجرای این طرح تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیان کرد: ۷۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها تامین شده و حدود ۷۰۰ هکتار نیز در صورت تامین، واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند