Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@09:14:57 GMT

روایت فتح به پیاده روی اربعین رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۹۵۶۲

روایت فتح به پیاده روی اربعین رسید

به گزارش جام نیوز به نقل از روابط عمومی روایت فتح؛ گروه مستند روایت فتح، 3 مستند کوتاه با موضوع حضور کاروان های خدمت رسان  به زائرین، در دست تولید دارد.

 

کارگردانی این 3 مستند را حمیدرضا حیدری بر عهده دارد که در آن کوشیده تا به زوایای تازه ای از این مراسم حماسی و عقیدتی بپردازد.

 

کاروانی که با  عکسهای شهدا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، کاروان «جای پای یار» که مسیر زوار را نظافت می کرد و «کاروان پزشک» که با پرچم های «انا طبیب» در مسیر های پیاده روی، خدمات پزشکی ارائه می دادند، سوژه های این 3 مستند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمیدرضا حیدری پیش از این، فانوس بخش «تاریخ معاصر» جشنواره ی فیلم عمار سال 1396، را برای مستند «اولین برخورد» از آن خود کرده بود.

 

تسنیم

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اربعین تاریخ شهید فیلم عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد درباره ماجراهای رخ‌داده در دیدار این تیم با سایپا گفتگو کرد.

طرفداری | حسین خبیری گفت:

سال‌هاست داریم با همه‌چیز و همه‌کس می‌جنگیم تا بانوان در استادیوم‌ها حضور داشته باشند. وظیفه همه ارکان فوتبال است که از این ماجرا حمایت کنند.

وی ادامه داد:

در مسابقه با سایپا هواداران ما طبق پروتکل و آن‌چه که تیم میزبان تعیین کرده بود روی سکوها نشستند و خیبر را تشویق کردند، اما کادرفنی حریف درست بعد از زدن گل به این نتیجه رسید که بانوان هوادار ما جای خوب ننشسته‌اند!

خبیری اضافه کرد:

من سال‌هاست در فوتبال حضور دارم، آدم دیروز و امروز نیستم. تمام اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج را به چشم خودم دیدم و قاطعانه می‌گویم اگر یک نفر با حضور بانوان در ورزشگاه مخالف باشد، آن یک نفر حتماً آقای سرآسیایی است.

او با بیان اینکه بازی پس از گل اول وارد تشنج و مسائل غیرفوتبالی شد، گفت:

هیچ‌چیزی در دنیا ارزش ندارد که به بانوان یا هر قشر دیگری از جامعه بی‌حرمتی شود. مخصوصاً فوتبالی که نتیجه‌اش مشخص است؛ خیبر صعود می‌کند و سایپا باید برای سال‌های آینده تلاش کند.

او توضیح داد:

مجموعه باشگاه خیبر، پاسخ این بی‌احترامی به هواداران و بانوان طرفدار خود را با صعود و قهرمانی به آن‌ها خواهد داد و حتماً از ایشان دلجویی می‌کنیم. اما از باشگاه سایپا توقع برخورد بهتری را داشتیم. به کادرفنی جوان سایپا توصیه می‌کنم راه دیگری برای رشد و پیشرفت انتخاب کنند.

خبیری اضافه کرد:

بالاخره فوتبال یک سرش برد است، یا باخت یا مساوی. ما با همین باخت هم هنوز صدر جدولیم و شانس مسلم قهرمانی و صعود، سایپا هم انشالله باید برای سال‌های آینده تلاش کند که در لیگ برتر به ما برسد و دوباره یکدیگر را در سطح بالاتری ملاقات کنیم.

مدیرعامل باشگاه خیبر در پایان توضیح داد:

تمام اتفاقاتی که در ورزشگاه انقلاب کرج رخ داد را بر این مبنا می‌گذاریم که باشگاه محترم سایپا با هوادار غریبه است و نحوه برخورد با آن‌ها را درست نمی‌داند. این ماجرا برای ما هضم شده نیست، چون هر هفته چه ببریم چه ببازیم مردم شریف لرتبار پشت تیم هستند تا باهم جشن صعود را برگزار کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • «ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی