Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، عبدالرضا مصری با طرح این سوال که «آیا با ساختار و دستور هفتگی و روش‌های این‌چنینی در مجلس می‌توان گفت که در جنگ با آمریکا موثر هستیم؟» افزود: متاسفانه پاسخ خیر است. مجلس فقط قانون تولید می‌کند و خط تولید قانون است همانند تولید پیکان که آن را ۴۰ سال تولید کردیم و باور داشتیم که خدا پیکان را سفید خلق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس به روش و شیوه جدید نیاز دارد. ما هم‌اکنون توجهی به نتایج نداریم، عمده قوانین، اصلاح قانون‌های گذشته بند مکرر یا الحاق و استفساریه است. کشور توان نفس کشیدن زیر این همه قوانین و مقررات را ندارد. هیچ مسئول اجرایی نمی‌تواند به همه قوانین تسلط پیدا کند.

او که می گفت ما گرفتار نوشتن و تصویب شده‌ایم، ادامه داد: ما نسخه‌های متناقض، متناوب، مشابه، متخاصم یکدیگر و متجاوز به قوانین دیگر را مدام تصویب می‌کنیم، پیگیر کارهای کوچک و خرد شده‌ایم و کارهای بزرگ پیگیری نمی‌شود چرا که ما وقت نداریم.

به گفته مصری، نمایندگان در صحن از مرکز پاسخگویی ۱۱۸ بیشتر تلفن پاسخ می‌دهند! مکررا با تلفن صحبت می‌کنند، جواب نامه داده یا نامه می‌نویسند. پنج دقیقه پشت تریبون صحبت کرده، همدیگر را در آغوش می‌گیریم گویا از کربلای پنج آمده‌ایم! هیات رییسه هم کار خود را می‌کند و مزاحمتی برای ما ندارد. امروز در دنیا یک جنگ اقتصادی به پا شده، اگر هوشیار نباشیم قطعا ضربه خواهیم خورد. متاسفانه پنج سال نسبت به اقتصاد مقاومتی بی‌توجه بودیم و به پنج درصد آن هم عمل نکردیم. یک روز ارز و روزی سکه توزیع می‌کنیم، در این تصمیمات عجولانه نفع مردم و ملت وجود ندارد.

نماینده مردم کرمانشاه ادامه داد: شکاف و نابرابری نتیجه همین تصمیم‌ها است. کرمانشاهی که در طول هشت سال دفاع مقدس ایستاد اما کشور برای آن گذشت نکرد. کرمانشاه از بالاترین شاخص بیکاری یعنی ۴۰ درصد در کشور برخوردار است. رییس‌جمهور وعده‌های زیادی در خصوص ایجاد منطقه آزاد دادند اما کاری عملیاتی نشد.
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ارز تلفن قانون هشت سال دفاع مقدس جماران روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • فیلم خبرسازی که از جنگنده پرسروصدای روسیه منتشر شد!
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (12 اردیبهشت)
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است