Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی درگذشت استاد فلسفه حجت الاسلام و المسلمین احمد احمدی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت این مرجع تقلید آمده است: با کمال تأسف و تأثر خبر ارتحال دانشمند محترم حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر احمد احمدی رحمت الله علیه را دریافت کردم. این عالم انقلابی از شخصیت‌های برجسته حوزه و دانشگاه بوده است و زحمات فراوان در این مسیر کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: ایشان از ارادتمندان امام راحل و نهضت آن بزرگوار بود و سال‌های متمادی در محضر استاد بزرگوار ما آیت الله علامه طباطبایی رحمت الله علیه کسب فیض کرد.

درگذشت این عالم بزرگوار که از دوستان اینجانب و از افتخارات استان همدان بوده است به جامعه علمی کشور، خصوصاً حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و اهالی متدین دارالمؤمنین همدان و بازماندگان تسلیت عرض کرده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌کنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله حسین نوری همدانی استان همدان امام راحل فلسفه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آئین سوگواری شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری از روز گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شد و روز شنبه نیز آئین‌های دسته روی و عزاداری در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

آئین عزاداری و سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) جمعه شب در مسجدها، تکایا و حسینیه‌ها و امام زادگان این منطقه با حضور هیأت‌های مذهبی و دسته‌های سینه زنی برگزار شد و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ این امام همام به عزاداری پرداختند.

همچنین ارادتمندان خاندان اهل ببت (ع) روز شنبه نیز با راه اندازی دسته‌های سینه زنی در خیابان‌های شهرهای مازندران سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری را گرامی می‌دارند.

کد خبر 6096151

دیگر خبرها

  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • برجسته ترین بنیان در ساخت یک جامعه موفق تربیت نسل آینده است
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند