Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حیدری روز یکشنبه در نشست مجمع انتخاب رئیس هیات نجات غریق و غواصی خراسان رضوی در مشهد افزود: اکنون برگزاری دوره های مختلف آموزشی این رشته ورزشی و همایشهای مختلف در مراکز مناطق ششگانه با حضور مربیان محلی انجام می شود.
وی بر توانایی و دانش بالای مربیان شهرستانی تاکید و بیان کرد: این تصمیم علاوه بر صرفه جویی در هزینه جا به جایی اعضا برای شرکت در کلاسها و همایشها که پیش از این به صورت متمرکز در تهران برگزار می شد خطرات احتمالی سفر برای آنان را نیز کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در ادامه گفت: خراسان رضوی جایگاه ویژه ای در این حوزه دارد و امید است مسئولان ورزش و جوانان رئیس هیات این استان را همچون گذشته یاری کنند. سطح کیفی ناجیان غریق در خراسان رضوی بالا است و این روند باید ادامه یابد اما در بخش غواصی استان ضعفهایی وجود دارد که نشاندهنده غفلت نسبت به این رشته است.
وی به فعالیتهای مشترک حوزه آب درمانی بین سه فدراسیون پزشکی ورزشی، ورزشهای همگانی و نجات غرق اشاره و بیان کرد: همپوشانی در این خصوص وجود داشت اما با تعاملی که بین فدراسیون نجات غریق و فدراسیون پزشکی ورزشی صورت گرفت سرفصلهای جدید این رشته تدوین و در اختیار هیاتها و بخشهای تابعه قرار می گیرد.
مدیرکل ورزش و‌ جوانان خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به ظرفیتهای بالای انسانی، سهم این استان از ورزش کشور را ناکافی دانست و گفت: با وجود اینکه هشت درصد از جمعیت کشور در خراسان رضوی سکونت دارند اما بودجه و اعتبارات ورزش آن کمتر از هشت درصد بودجه است و هم اکنون حداقل 10 شهرستان استان با محرومیت جدی امکانات ورزشی روبرو هستند.
کوروش صبوریان افزود: کسانی در هیاتهای ورزشی فعالیت کنند که بتوانند وقت کافی در این حوزه صرف کرده و هم بتوانند منابع مالی و‌ مشارکت بخش خصوصی را در حوزه هیات ورزشی خود جذب کنند.
این انتخابات با تشکیل مجمع 17 نفره انتخاب رئیس هیات نجات غریق و‌ غواصی خراسان رضوی برگزار شد. حمید دهدشتی کارمند اداره کل وزش و جوانان و رئیس سابق هیات نجات غریق مشهد و احمد کیفی رئیس دوره گذشته هیات نجات غریق نامزدهای این انتخابات بودند که در نهایت حمید دهدشتی با 14 رای از 17 رای ماخوذه برای چهار سال به سمت رئیس هیات نجات غریق و‌غواصی خراسان رضوی انتخاب شد.
3221/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 انتخابات خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان منابع مالی ورزش و جوانان روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی