Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@14:13:23 GMT

سرپرست معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۰۳۲۰

سرپرست معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی شد

سرپرست معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و دبیر شورای سیاستگذاری سما استان آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مراسم تکریم و معارفه معاونان سما تبریز و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی که در سالن اجتماعات آموزشکده سما تبریز با حضور دکتر حسن زاده معاون سابق سما تبریز و دکتر نریمانی سرپرست معاونت سما تبریز، اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان، روسای آموزشکده ها، مدیران مدارس و جمعی از همکاران سما برگزار شد، همکاران را به استفاده از ایام ماه مبارک رمضان باقی مانده برای بهره مندی از این فیوضات فرا خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عزیز جوانپور با توجه به رهنمودهای دکتر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و سیاست های ابلاغی درباره توسعه سما، توجه ویژه به مجموعه سما بویژه توسعه مدارس را یکی از اولویت های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی دانست و خواستار جدیت همه مسئولان مربوطه در سما و تغییر رویکرد در این باره شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با توجه به توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار برند سازی مجموعه سما استان شد. ا

وی با توجه به مقوله رشد و توسعه دانشگاه اضافه کرد: «رشد و توسعه دانشگاه را باید از مدرسه شروع کنیم و برای توسعه آموزش عالی باید توجه ویژه ای به مدرسه داشته باشیم.»

جوانپور کمبود دانشجو را یکی از مشکلات جدی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و با توجه به فرسوده بودن برخی از مدارس دولتی، کمبود معلم در این مدارس و افزایش دانش آموز در سطح جامعه در مقطع فعلی را به عنوان نشان دهنده نیاز به یک برنامه ریزی منظم و منسجم برای ورود به این عرصه دانست.

وی با توجه به وجود ساختمانهای خالی در سطح دانشگاه، و خالی بودن تعدادی از کرسی‌های دانشگاه و نبود تکمیل ساعات تدریس موظفی برخی از اعضای هیات علمی به عنوان فرصتی برای تقویت مدارس سما دانست.

جوانپور با توجه به مشکلات موجود در حوزه فرهنگی و با بیان اینکه در سالیان گذشته از آموزش عمومی غفلت کرده ایم افزود: «اکنون سما به عنوان بهترین فرصت برای ورود جدی به این حوزه است و انتظارات از دکتر نریمانی برای ورود به این حوزه زیاد است.»

وی با توجه به زمینه‌های فراهم شده و پتانسیل های بالقوه دانشگاه خواستار اهتمام ویژه به مقوله مهارت آموزی و مهارت ورزی شد و مسئولیت خطیر دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در این باره خاطرنشان کرد.»

جوانپور با تشکر از زحمات چندین ساله دکتر حسن زاده و همکاران سمایی برای وی آرزوی توفیق الهی کرد و برای نریمانی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز با برشمردن فضائل ماه مبارک رمضان و فرصت بدست آمده برای عبادت خالق، از حسن انتخاب جوانپور به سبب انتخاب نریمانی در این زمینه تشکر و از زحمات دکتر حسن زاده نیز تجلیل کرد.

حجت الاسلام خلیلی، نریمانی را دارای شخصیت ساخته شده در دانشگاه و شخصی پرکار و پرتلاش و صاحب فکر دانست و خبر از ارائه پیوست فرهنگی برای مدارس در آینده نزدیک داد.

دکتر شهریار حسن زاده هم به تشریح اقدامات خود در سما پرداخت و سه هدف مهم را برشمرد که توسعه سما، ایجاد آرامش و ثبات در بخش‌های مختلف و مدیریت منابع مالی را به عنوان مهمترین این اهداف عنوان کرد و از محدودیت فیزیکی نیز به عنوان مشکلی اساسی در سما تبریز نام برد.

دکتر محمد نریمانی سرپرست معاونت سما تبریز هم بر اسلامی شدن مدارس و آموزشکده ها همراه با توسعه علمی تاکید کرد و از معاونت پرورشی مدارس نیز که به سان معاونت فرهنگی در راستای این اصل حرکت میکند نام برد.

در پایان این مراسم نیز تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با معاونت سما تبریز درباره جذب دانش آموز منعقد و به امضا طرفین رسید.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت