Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مربي ايتاليايي اهداف پروازي با حضور در تهران با علي دادگر ديدار و از تمرينات تيم ملي بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت فدراسيون تيراندازي، آندريا فيليپتي ايتاليايي که براي نخستين بار به تهران سفر کرده است در بدو ورود خود با علي دادگر رئيس فدراسيون تيراندازي کشورمان ديدار و گفت و گو کرد و در جريان روند فعاليت، تمرينات و سطح آمادگي تيم ملي اسکيت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از حضور در ايران گفت: براي نخستين بار است که به تهران سفر مي کنم و از اين بابت احساس خوبي دارم. شناخت چنداني نسبت به کشور شما نداشتم اما ورزشکاران ايراني را به خوبي مي شناسم و امروز مي توانم بگويم مردمان ايران، مردماني خوب و با حس مهمان نوازي هستند.
مربي تيم ب ايتاليا ادامه داد: روند فعاليت ملي پوشان اسکيت را در تمريناتي که روزهاي گذشته برگزار کرديم، مورد بررسي قرار دادم. از نظر تکينکي مشکلي وجود ندارد و مي توان گفت شرايط خوبي دارند اما آنچه من ديدم مشکل ذهني و مديريت آن در طول مسابقه است که ورزشکاران بايد نسبت به آن دقت و تمرکز کافي را داشته باشند.
فيليپتي خاطرنشان کرد: من به تهران آمده ام تا به عنوان يک مشاور و دوست فدراسيون را تا بازيهاي آسيايي جاکارتا همراهي کنم، اما در همين مدت کوتاه طبق صحبت هايي که با علي دادگر داشتم مقرر شد 3 اردوي خارجي براي ملي پوشان اسکيت تدارک ديده شود که به احتمال فراوان يک اردو در ترکيه و 2 اردوي ديگر در کمپ ايتاليا خواهد بود تا ورزشکاران ايراني از اين فرصت ها به بهترين شکل استفاده کنند.
مربي تيم ب ايتاليا و سرمربي تيم دانشجويان اين کشور يادآور شد: تا 3 روز آينده در تهران خواهم بود و روند تمرين ملي پوشان را مورد بررسي قرار خواهم داد. سپس نقاط ضعف و قوت ورزشکاران را به آنها اعلام خواهم کرد و برنامه تمرين آنها را ارائه مي کنم. تا بازيهاي آسيايي جاکارتا همانطور که گفتم 3 اردو مد نظر است و پس از آن براي مسابقات قهرماني آسيا برنامه ريزي خواهيم کرد.
وي در مورد شرايط و زير ساخت هاي تيراندازي در ايران گفت: شرايط بسيار خوبي وجود دارد، زيرساخت ها استاندارد و مناسب بوده و توجه و تاکيد رئيس فدراسيون نسبت به موفقيت تيم قابل توجه است. در مورد شرايط حضورم در ايران هم بايد بگويم با توجه به اينکه همزمان مربي تيم ايتاليا و مربي دانشجويان هم هستم تا بازيهاي آسيايي شرايط زمانبندي کمي سخت است اما در همين مدت از مربيان همکارم که از بهترين هاي ايتاليا هستند نيز کمک خواهم گرفت تا انتقال تجارب به ملي پوشان ايراني در دستور کار قرار گيرد.
اين مربي از ارتباط خوب و تعامل مناسب ميان فدراسيون هاي تيراندازي ايران و ايتاليا گفت و افزود: شرايط و بستر مناسبي براي حضور قهرمانان ايراني در کمپ ملي ايتاليا وجود دارد و ما آمادگي داريم تمرينات مشترک را ميان ملي پوشان دو کشور برگزار کنيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه