Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما درخصوص آخرین مراحل ساخت سریال حضرت موسی (ع) گفت: متاسفانه در بخش اجرایی و فیلمبرداری پیشرفت چندانی نداشتیم، اما خوشبختانه "احمد میرعلایی" به طور شخصی در حال آماده سازی شهر رامسیس واقع در شهرک سینمایی دفاع مقدس است.

به گزارش میزان وی با اشاره به همکاری مجدد با طراح صحنه سریال "یوسف پیامبر" افزود: طراحی اولیه صحنه پروژه حضرت موسی (ع) توسط "مجید میرفخرایی" انجام شده و هم اکنون اعضای گروه وی در شهرک سینمایی دفاع مقدس با جزئیات تمام در حال آماده سازی برای شروع ساخت شهر "رامسیس" هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهر محل سکونت حضرت موسی و فرعون در آن دوران بوده که تیم ساخت قصد دارد با جزئیات کامل آن را بسازد.

مشاور سریال یوسف پیامبر (ع) در همین راستا افزود: در حال حاضر تیم طراحی و ساخت دکور و صحنه در شهرک سینمایی دفاع مقدس سوله‌ای با مساحت یک زمین فوتبال را در نظر گرفته اند تا در آن ساخت دکور و طراحی‌های دیگر صورت بگیرد. این سوله محلی برای ساخت دکور، اتاق‌های گریم، انبار لباس و کمپ استراحت تیم اجرایی و عوامل موسی (ع) است.

وی با اشاره به برنامه ریزی دقیق مالی برای ساخت سریال موسی تاکید کرد: جزئیات بودجه ساخت این شهرک عظیم به طور کاملاً آنالیز شده تا برآورد مالی اولیه با هزینه‌های نهایی همخوان باشد. گروه مشاورین حرفه‌ای در کنار تهیه کننده حضور پیدا کرده اند تا بر آورد مالی اثر کاملاً منطبق با هزینه‌ها باشد. ما سعی داریم کمترین میزان اختلاف بودجه در سریال حضرت موسی (ع) رخ دهد.

شورجه با تاکید بر لزوم حمایت از پروژه‌های تاریخی و مذهبی ادامه داد: پروژه موسی (ع) پروژه‌ای استراتژیک است و باید برای تهیه و تولید آن نهاد‌های مختلفی حضور پیدا کنند تا بودجه مناسب برای تولید آن تهیه شود، اما متاسفانه هنوز ساخت این سریال کمی دچار حرکت لاک پشتی شده است.

کارگردان فیلم "یاس‌های وحشی" درباره شایعات مبنی بر عدم حضور مصطفی زمانی در سریال موسی افزود: صحبت بر سر حضور "مصطفی زمانی" در زمان حیات مرحوم فرج الله سلحشور اتفاق افتاد و زمانی می‌خواست که تنها در نقش یوسف پیامبر به ایفای نقش بپردازد. در سکانس‌های ابتدایی سریال موسی (ع) شخصیت حضرت یوسف (ع) حضور خواهند داشت و در همان قسمت‌های اول از دنیا می‌روند. همچنان اگر مصطفی زمانی برای ایفای نقش یوسف پیامبر اعلام آمادگی کند ما هم از حضور وی استقبال می‌کنیم.

شورجه درخصوص بازیگر ایفاگر نقش حضرت موسی (ع) خاطرنشان کرد: هنوز برای بازی نقش حضرت موسی (ع) بازیگر خاصی را در نظر نگرفته ایم. اما بدون شک یکی از بازیگران خوب تئاتر در این نقش بازی خواهد کرد. بعد از انتخاب وی برای نقش حضرت موسی (ع) به مدت یکسال باید دوره‌های آموزشی نبرد، شمشیربازی و اسب سواری و بدنسازی برای این بازیگر در نظر گرفته شود تا به شخصیت حضرت موسی نزدیک شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: یوسف پیامبر مصطفی زمانی بازیگر شورجه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود گبرلو بازیگر شد

به گزارش قدس آنلاین، گبرلو که در سال‌های دور تجاربی در عرصه‌های نمایشی و حضور بر صحنه تئاتر داشته، در صفحه‌شخصی خود نوشت: عصر چهارشنبه‌ای، آقای شمس دستیار محترم آقای سامان مقدم، تماس گرفتند و درخواست داشتند همان نقشی را که در برنامه‌ها به عنوان مجری سینمایی دارم در قسمتی از سریال افعی تهران داشته باشم. فرمودند سکانسی هست که جناب معادی نقش فیلمسازی دارند که با شما گفتگو کنند. تردید داشتم.،فرمودند شیوه سریال اینگونه است که برخی شخصیت‌ها در نقش خودشان ظاهر می‌شوند. پذیرفتم صبح جمعه‌ای سر صحنه رفتم. در بدو ورود آقای سامان مقدم که سال‌ها از ایشان خبر نداشتم و بعد جناب پیمان معادی را دیدم. با هر دو سلام و علیک گرمی داشتم. پیمان معادی را در نشست‌های خبری جشنواره فیلم فجر دیده بودم ولی فیلم‌هایش را چه داخلی و چه خارجی دیده‌ام. برای من یک شخصیت دوست داشتنی هستند. فیلمنامه کافه ستاره‌اش و بازی در ابد و یک روزش را دوست دارم… متن را تمرین کردیم تا صحنه فیلمبرداری آماده شد. یک تیم حرفه‌ای و مسلط را سر صحنه دیدم؛ به‌خصوص استاد غفوری که پشت دوربین جذابیت پر افتخاری داشتند. سامان مقدم برای من همیشه متفاوت بود. به تسلطش به فیلم و سریال اعتماد داشتم. صدسال به این سال‌ها و یک عاشقانه ساده‌اش را دوست دارم. به پیشینه جمع اعتماد کردم. بدم هم نمی‌آمد جلوی دوربین یک تیم حرفه‌ای ظاهر شوم. تا شروع ضبط فرصت شد با عزیزان پشت صحنه گپ برنم. معلوم بود تیم باهوش و کاربلدی دورهم جمع شدند. وقتی سریال پخش شد از ساختار جذاب و حرفه‌ایش لذت بردم. به‌خصوص در قسمت اول خیلی حرف‌های قصه روایت می‌شود و در قسمت‌های بعد با روشن‌شدن لایه‌های دیگر کنجاوی‌ها برانگیخته می‌شود… چون خودم نقشی در این سریال دارم از ارایه نظر مثبتم خودداری می‌کنم ولی وظیفه دارم از همه عزیزان سر صحنه سپاسگزاری کنم. مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر برنامه‌ریزی: علی شمس، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، طراح صحنه: کامیاب امین‌ِِعشایری، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: ندا نصر، مدیر تولید: امیر یمینی و منشی صحنه: دنیا راد و به‌خصوص جناب سامان مقدم و جناب پیمان معادی و همچنین سایر عزیزان زحمت کش افعی تهران.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»