Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:21:32 GMT

۲۵ واحد تولید لبنیات استان گلستان تعطیل هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۰۹۹۱

۲۵ واحد تولید لبنیات استان گلستان تعطیل هستند

رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی گرگان گفت: 35 واحد تولید لبنیات در استان داریم که 23 واحد آن تعطیل است، این صنایع بیش از 70 درصد شیر خام خود را از خارج استان تامین می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "محمد علی افضلی" عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان در حاشیه دیدار اعضای اتاق بازرگانی استان با استاندار گفت: پیشنهاد می شود بانک ها مبالغ بدهی را با واحد ها در قالب حذف جرایم بانکی، تهاتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان حمایت از مصرف و تولید کنندگان عضو ناظر فروش محصولات واحد های تولیدی باشند، لبنیات چند سال است که نتوانستند افزایش قیمت داشته باشند، در این رابطه نامه نگاری هایی هم انجام شد اما متاسفانه پاسخی دریافت نشد.

رییس کمیسیون صنعت اتاق گرگان خاطر نشان کرد: 35 واحد تولید لبنیات در استان داریم که 23 واحد آن تعطیل است، این صنایع بیش از 70 درصد شیر خام خود را از خارج استان تامین می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست