Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@17:27:58 GMT

سرمربی تیم جوانان پرسپولیس تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۱۲۱۶

سرمربی تیم جوانان پرسپولیس تغییر کرد

به گزارش ایسکانیوز، با وجود اینکه به تازگی اعضای کادر فنی تیم‌های پایه پرسپولیس معرفی شدند، اما منوچهر عبدالله‌نژاد از سرمربیگری تیم جوانان پرسپولیس کناره‌گیری کرد.

وی مشغله‌های کاری را دلیل کناره‌گیری از سرمربیگری جوانان پرسپولیس عنوان کرد.

قرار است تیم جوانان پرسپولیس با هدایت منصور هاشمی کار را جلو ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

601

کادر فنی پرسپولیس منوچهر عبدالله‌نژاد سرمربیگری هدایت منصور هاشمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کادر فنی پرسپولیس سرمربیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یان فنت شیپ تایید کرد که در پایان فصل سمت سرمربی‌گری آژاکس را رها خواهد کرد، اما در حال حاضر در حال مذاکره برای قبول نقش دیگری در این باشگاه است.

فنت شیپ امروز در صحبت با رسانه‌های هلندی گفت: «من می‌خواهم در آینده کمک کنم اما با نقشی متفاوت. مربی‌گری را تا پایان فصل ادامه می‌دهم و سپس فرد دیگری جایگزین من خواهد شد.

با نمایندگان باشگاه صحبت می‌کنم. من در باشگاه می‌مانم اما باید در مورد نقش و مسئولیتم در فصل بعد با آنها مذاکره کنم. باید بفهمم نقش من در فصل آینده چیست.

من یک همکاری چندساله را در نظر دارم. این آرزوی من و آژاکس است. باید دید چه نقشی به من خواهد رسید. در هر حال کاملا آماده‌ام تا در هر پستی به این باشگاه خدمت کنم.»

آژاکس یک فصل بسیار کابوس‌واری را سپری کرده است. آنها در حال حاضر در هفت بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده‌اند و در رتبه پنجم قرار دارند. این بدترین نتیجه و عملکرد آنها از فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ است.

قبل از شروع فصل جدید، آژاکس نیاز به یک بازسازی بزرگ دارد و اکنون مهم‌ترین سوال در فوتبال هلند این است که چه کسی مسئولیت ساخت آژاکس را برعهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • این قسمت از ویندوز ۳۰ سال بدون تغییر مانده
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان