Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:38:44 GMT

مشکل تامین آب در سیستان و بلوچستان نداریم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۱۲۷۲

مشکل تامین آب در سیستان و بلوچستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، باقر کرد ظهر امروز در نشست مطبوعاتی خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون ۱۹۶۷ میلیون متر مکعب آب در پشت سدهای سیستان و بلوچستان موجود است و مشکلی در تامین آب در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به راهکارهای تامین آب در سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر ۱۸ برنامه تامین آب در استان در دست اجرا است که کار برخی از آنها به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان تصریخ کرد: انتقال آب دریای عمان به استان های شرقی از جمله برنامه های کلان در بحث تامین آب در استان است که به عنوان راهکاری برای کمبود آب از سوی کارشناسان مطرح شده است.

وی گفت: هم اکنون در حوزه آب شهری، ۴۳شهر در استان وجود دارد که از آب شرب برخوردار هستند اما اخیرا برخی روستاها به دلیل مصرف بالا و گرمای هوا با افت فشار آب مواجه شده اند و در این راستا مسئولان امر با تمام ظرفیت ها در تلاش هستنذ تا این نارسایی ها جبران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این اظهارات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در حالی مطرح شد که طبق آمار سازمان هواشناسی میانگین بارش امسال در سیستان و بلوچستان ۸۱ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است و وضعیت خشکسالی در سیستان و بلوچستان به مرز بحرانی رسیده است و به گفته رضا اربابی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان هم‌اکنون بر اساس آخرین آمارها ۱۰۰ درصد مساحت سیستان و بلوچستان دچار خشکسالی است.

کد خبر 4317417

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان باقر کرد خشکسالی سیستان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان