Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز یک شنبه در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان آذربایجان شرقی با بیان اهمیت توجه به آموزه های قرانی اظهار داشت: باید فعالیت های قرانی در استان گسترش یابد و بیش از پیش جوانان و نوجوانان با قران کریم آشنا شوند.

وی سپس با بیان اینکه نباید در کارهای فرهنگی و همچنین فعالیت های قرآنی موازی کاری کرد، ادامه داد: شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان می تواند در این خصوص نقش تعیین کننده و مهمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دستگاه‌ های دولتی باید نقش سیاست ‌گذاری و نظارت داشته باشند، ابراز داشت: باید مدیران امکانات و بودجه‌ های مربوط به فعالیت‌ های قرآنی را در جهت تقویت نهادهای مردمی به کار گیرند.

مجید خدابخش همچنین با تاکید بر اینکه تقویت موسسات و تشکل‌ های قرآنی مردم ‌نهاد ضروری است، گفت: موسسات قرانی فعال و زیادی در استان داریم که باید از ظرفیت آنها در برنامه های اجرایی استفاده کنیم.

گفتنی است شورای هماهنگی و گسترش فعالیت ‌های قرآنی آذربایجان شرقی امروز در راستای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل و نخستین جلسه آن با حضور اعضا در دفتر امام جمعه تبریز برگزار شد.

کد خبر 4317467

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد یاسوج گرگان شیراز شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مشاور استاندار بوشهر در ترویج امور قرآنی و مدیران عامل صنعت آب و برق، ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از قرآن آموزان و روزه اولی‌های فرزند همکاران شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: شرکت‌های آب و برق استان بوشهر علیرغم ترافیک کاری بالا، اهتمام ویژه ای به مسائل فرهنگی و قرآنی دارند.

علیرضا یزاف خاطرنشان کرد: وزارت نیرو همواره یکی از دستگاه‌های شاخص در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی بوده است و حمایت مدیران عامل شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در استان بوشهر از امور فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: همه اتفاقات فرهنگی و دینی که در شب‌های ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال رقم می‌خورد باعث می‌شود تا ارزش خدمت رسانی تخصصی دستگاه‌ها به مردم دوچندان شود.

امام جماعت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نمازخانه کوی آبشیرین کن در طول ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات پیش از ماه مبارک رمضان، اقدامات متنوعی جهت همکاران صنعت آب و برق و خانواده‌های ایشان در نمازخانه کوی آبشیرینکن انجام شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مطلق گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه فرزندان همکاران، بیان احکام و مسائل دینی، اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات قرائت قرآن از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین احیا شب‌های قدر و استفاده از ظرفیت ائمه جماعت صنعت آب و برق در راستای مشاوره امور دینی و فرهنگی از دیگر اقدامات این حوزه است.

در ادامه این برنامه گروه نمایشی «عمو سید و خرگوش ناقلا» به اجرای تئاتر با هدف انتقال آمیزه‌های دینی پرداختند و از روزه اولی‌ها و فعالین مراسم قرآنی و نماز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091044

دیگر خبرها

  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان