Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر علی دایی می گوید در جام جهانی شخصیت لیونل مسی را بیشتر از سایر بازیکنان می پسندد.

طرفداری- علی دایی، اسطوره تیم ملی فوتبال ایران طی مصاحبه ای با یورو نیوز درباره جام جهانی 2018 روسیه و حضور ایران در این رقابت ها اظهار داشت در این دوره شگفتی زیادی رقم نخواهد خودر و بازی اول ایران بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تب و تاب رقابت های جام جهانی با نزدیک شدن به شروع مسابقات بسیار بالاگرفته و جادوی فوتبال به وضوح خود را به همه عرصه ها تحمیل کرده است. حجم گسترده ای از اخبار رسانه ها و منابع خبری این روزها به رویدادهای جام جهانی روسیه اختصاص پیدا کرده، تورنمنتی که حالا دیگر فراتر از یک واقعه ورزشی، به عنوان بزرگترین و جذابترین رویداد ورزشی عصر حاضر میلیاردها انسان از هر طیف و طبقه ای را درگیر خود کرده است.

حالا فوتبال ایران به دنبال آن است تا تنها به رکورد شخصی علی دایی در داشتن بیشترین گل ملی در جهان بسنده نکند و بدنبال جایگاهی بهتر در میان غول های دست نیافتنی این ورزش مهیج باشد.

گفت و گوی کوتاه یورو نیوز با علی دایی را می خوانید:

با توجه به غیر قابل بینی بودن ورزش فوتبال و کم شدن فاصله بین تیم های بزرگ و کوچک آیا این دوره از رقابت های جام جهانی ممکن است با شگفتی های بسیار همراه باشد؟

به نظر من در رقابت های این دوره شگفتی زیادی رقم نخواهد خورد زیرا درست است که تیم های کوچک تر طی سالهای گذشته خودشان را بالاتر کشیدند و سعی کردند فاصله با رقیبان بزرگ را کم تر و کم تر کنند اما تیم های بزرگ از پیشرفت های چشمگیری داشته اند. شما اگر دقت کنید می بینید که به عنوان مثال انگلیس تیم سالهای گذشته نیست و بسیار بهتر شده، یا فرانسه که از دوره های پیش بسیار قدرتمند تر شده، همینطور درباره برزیل و آلمان که همیشه تیم های قدری هستند و اسپانیا که این دوره خیلی خوب شده، در مجموع پنج یا شش تیم بسیار قدر در این دوره حضور دارند و این احتمال وقوع شگفتی را کم می کند.

 از نظر شما کدامیک از تیم های حاضر در مرحله نهایی رقابت های جام جهانی روسیه بیشترین بخت را برای قهرمانی در این دوره دارند؟

به نظر من تیم های برزیل و آلمان بیشتر از دیگر تیم ها از بخت قهرمانی در این دوره برخوردارند.

از بین بازیکنان سی و دو تیم حاضر در جام جهانی روسیه به جز ایران کدام بازیکن یا بازیکنان بیشتر از بقیه نگاه شما را به خود جلب می کنند؟

ما بازیکنان بسیار بزرگی را داریم که در این دوره از رقابت ها حضور دارند و هر کدام از آنها برای تیم های خود وزنه ای به حساب می آیند اما از نظر من سطح لیونل مسی با دیگران کاملا متفاوت است، من به شخصه از نظر فوتبالی مسی را خیلی می پسندم.»

شما از وضعیت تیم ملی فوتبال ایران به خوبی اطلاع دارید و اوضاع این تیم را از نزدیک در اردوی ترکیه هم دنبال کردید. با توجه به اینکه ایران در گروهی بسیار دشوار قرار گرفته، شما به شخصه چه انتظاری از تیم ملی در این دوره از جام جهانی دارد؟

من به شخصه دوست دارم تیم ملی ایران بازی آبرومندانه ای انجام دهد. شانس هم برای این تیم قائل هستم. ما اگر نتیجه دلخواه را در بازی اول مقابل مراکش کسب کنیم، به طور حتم می توانیم در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شویم. بازی اول برای ایران بسیار مهم است. کادر فنی هم بدون شک برنامه خاصی برای این دیدار دارد و تمام هدف خود را برای بازی اول گذاشته است.

با توجه به سابقه مربی گری در تیم ملی و شناختی که از تیم ایران دارید، مهمترین نقطه قوت تیمی که در حال حاضر در روسیه حضور دارد از نظر شما چیست؟

ببینید من از تاکتیکی که مربیان تیم ملی قرار است در بازیها از آن بهره ببرند اطلاعی ندارم اما در دوره های پیشین جام جهانی و همچنین در رقابت های انتخابی به خوبی نشان دادیم که در کار دفاعی بسیار قوی هستیم. اگر بخواهند از سیستم دفاعی استفاده کنند تیم از این نظر بسیار عالی عمل می کند و در عین حال در ضد حمله هم بسیار سریع و خطرناک ظاهر می شود.

در خصوص بازگشت شما به تیم ملی صحبت های زیادی مطرح است و برخی رسانه ها در ایران اعلام کرده اند که پس از پایان قرارداد کارلوس کی روش شما گزینه نخست فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی هستید. در این خصوص نظری دارید؟

خیر، چنین خبری نیست. من با باشگاه سایپا قرارداد دارم و در باشگاه به کارم ادامه خواهم داد.

جدا از آرزوی موفقیت، اگر بخواهید با یک جمله احساس خودتون را نسبت به تیم ملی بیان کنید، چه خواهید گفت؟

تیم ملی از نظر من نشان دهنده فرهنگ و شخصیت یک ملت است و من آرزو دارم تیم ملی فوتبال ایران نماینده خوبی برای مردم اصیل کشورم باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس

به گزارش "ورزش سه"، اولین تیم استان کرمان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سه تیم دیگر از این استان شانس صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی را خواهند داشت.

گل‌گهر سیرجان تیم پرستاره استان کرمان فردا در دیداری حساس مقابل فجرسپاسی قرار خواهد گرفت و شانس صعود به مرحله بعدی را خواهد داشت.

مس‌سونگون دیگر تیم استان کرمان مقابل هوادار لیگ برتری بازی خواهد کرد و به دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی خواهد بود.

مس کرمان و چادرملو اردکان دو تیم لیگ یک هم مقابل هم قرار خواهند گرفت و شانس صعود برای هر دو تیم وجود خواهد داشت.

استان کرمان بیشترین سهم را در بین تیم‌های حاضر در جام حذفی دارد و باید دید پس از مس رفسنجان کدام تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

دیگر خبرها

  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور