Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:25:44 GMT

حاجی صادقی درگذشت مرحوم احمدی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۲۰۵۸

حاجی صادقی درگذشت مرحوم احمدی را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی درگذشت عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی درگذشت استاد حوزه و دانشگاه و عضو دیرین شورای عالی انقلاب فرهنگی حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم فرهیخته، روحانی جلیـل القـدر و استـاد ارجمند حوزه و دانشگاه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی، عضو دیرین شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی(سمت)، موجب تأسف و تألم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدمات و سوابق ارزنده آن روحانی مخلص، متواضع و متخلق به اخلاق اسلامی در ترویج علوم و معارف دینی، نقش آفرینی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همراهی با امام (ره) و رهبـری و دفـاع از نظام اسلامی در برهه های حساس و حضـور مؤثـر در کرسی های حوزه و دانشگاه و تربیت اندیشمندان و چهره های تاثیرگذار علمی و فرهنگی، ماندگار و برای نسل های  امروز و فردای کشور به ویژه مراکز فعال در حوزه علم و فرهنگ، الهام بخش خواهد بود.

با تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اساتید حوزوی و دانشگاهی، بیت مکرم و آحاد شاگردان و علاقمندان وی، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه خداوندی و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم، صبر جمیل، اجر جزیل و سکینه قلبی مسئلت می نمایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 عبدالله حاجی صادقی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پيام تسليت نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختی‌های فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی (س) و آیت‌الله حائری یزدی (ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می‌گوید و از خداوند کریم می‌خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان