Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا - استان اصفهان، جلسه بررسی چالشها و مسائل طرح های توسعه شهری چادگان با حضور مدیر شهرسازی و معماری و سرپرست اداره طرح های کالبدی اداره کل راه و شهرسازی استان، معاون فرماندار ، شهردار چادگان و تنی چند از اعضای شورای شهر تشکیل و نقطه نظرات شورا و شهرداری در خصوص طرح تفصیلی شهر چادگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جلسه، اعضا از موارد واقع در محدوده شهر بازدید نمودند.

گفتنی است طرح تفصیلی شهر چادگان با پیشرفت فیزیکی 75% در حال انجام است و بر اساس اعلام سرپرست اداره طرح های کالبدی، این طرح مطابق برنامه زمانبندی تا آذر ماه 1397 تصویب و ابلاغ خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان راه و شهرسازی استان شورای شهر فرماندار معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس