Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آخرين اخبار از تحولات يمن از حمله موشکي يمني ها به مواضع مزدوران سعودي در ساحل غربي يمن و شکست عمليات مزدوران سعودي در تعز حکايت دارد.

پاسخ يمني ها به حملات جنگنده هاي سعودي
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، حملات جنگنده هاي سعودي به شهرها و روستاهاي يمن در روزهاي اخير ادامه دارد و بازاري در منطقه بورعهِ حديده و نيز منطقه الطلح در شهرستان مرزي سحار در چندين نوبت بمباران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش و کميته هاي مردمي يمن در پاسخ به اين حملات، با پهپادهاي خود، مزدوران سعودي را در ساحل غربي هدف قرار دادند. يک فروند موشک بالستيک يمني هم، ميهمان تجمعات مزدوران سعودي در ساحل غربي اين کشور شد. منابع خبري از تلفات سنگين سعودي ها در زير آتش يمني ها خبر دادند.

حمله موشکي يمني ها به مواضع مزدوران سعودي
يگان موشکي ارتش يمن محل تجمعات مزدوران سعودي در ساحل غربي يمن را با موشک بالستيک مورد هدف قرار دادند.
به گزارش شبکه تلويزيوني المسيره؛ يک منبع نظامي گفت: يگان موشکي ارتش و کميته هاي مردمي يمن يک فروند موشک بالستيک «قاهر 2 ام» را به سوي تجمعات مزدوران در ساحل غربي اين کشور هدف قرار داد.
اين شليک با دقتي بالا به هدف اصابت کرد و چندين کشته و زخمي در صفوف متجاوزان به جا گذاشت و به تجهيزات نظامي آنها نيز خسارت وارد آورد.
يگان موشکي ارتش يمن از نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي در ميدان جنگ در ساحل غربي در برابر مزدوران سعودي پشتيباني مي کند. اين در حالي است که ارتش و مزدوران سعودي در نبردهاي اخير خسارتهاي بسيار سنگين ديده اند.

هلاکت سرکرده ائتلاف سعودي
منابع يمني از کشته شدن يکي از فرماندهان نظامي وابسته به ائتلاف متجاوزان در جبهه ساحل غربي اين کشور خبر دادند.
به گزارش پايگاه اينترنتي النجم الثاقب، منبعي نظامي تاکيد کرد محمد عوض اليافعي فرمانده گروهان پنجم از لشکر يکم به دست نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن در جبهه ساحل غربي به هلاکت رسيد.

شکست عمليات مزدوران سعودي در تعز
ارتش و کميته هاي مردمي يمن عمليات نفوذ نيروهاي مزدور سعودي را به منطقه الشعب در ناحيه حيس در جبهه ساحل غربي با شکست مواجه کردند.
بر اثر حملات ارتش و کميته هاي مردمي يمن، خسارات و تلفات سنگيني به مزدوران سعودي وارد آمد. يک منبع نظامي از موفقيت نيروهاي مشترک يمني به درهم شکسته شدن پيشروي ارتش مزدوران در تعز و پايگاه نجران در جنوب عربستان سعودي خبر داد. گفتني است در حالي نيروهاي مشترک يمني از پيشروي ارتش سعودي در اين مناطق جلوگيري کردند که همزمان جنگنده هاي متجاوز سعودي اين مناطق را بمباران مي کردند و از نيروهاي ارتش، پشتيباني هوايي مي کردند، اما به رغم اين حملات هوايي، ارتش سعودي نتوانست هيچگونه پيشروي در اين مناطق داشته باشد.
از سوي ديگر يگان توپخانه اي ارتش و کميته هاي مردمي يمن محل تجمع ارتش سعودي و مزدوران اين رژيم را در منطقه نهوقه هدف قرار دادند. همچنين يک نظامي سعودي در غرب پايگاه السديس هدف تک تيراندازان يمني قرار گرفت و به هلاکت رسيد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آخرين تحولات يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  پیش از این نیز دیوارنگاره های مختلف از این عملیات در معابر شهری رونمایی شده بود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • فیلم| بازتاب حمله موشکی به صهیونیست‌ها در پاکستان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار
  • فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری