Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت:بانوانی که فرصت حضور در پست های مدیریتی را با حسن اعتماد مدیران بدست آورده اند با عملکرد مثبت خود پتانسیل بانوان در حوزه مدیریتی را به اثبات برسانند.

به گزارش ایلنا از رشت،زهرا سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران  در خصوص انتصاب اولین زن به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان  اظهار داشت:همانطور که بانوان ورزشکار ایران در رشته‌های مختلف در عرصه آسیایی و جهانی و حتی بازی های المپیک توانمندی های خود را به اثبات رسانده اند ، قطعا در عرصه مدیریت نیز افراد شایسته ای در حوزه بانوان وجود دارند که می توانند منشأ خدمات ارزنده به جامعه ورزش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس ادامه داد: انتصاب اولین مدیرکل بانوی ورزش و جوانان در استان گیلان بیانگر توجه به توانمندی بانوان در حوزه مدیریتی است که یک نگاه منطقی است و امیدوارم همه دستگاه ها فارغ از نگاه جنسیتی توانمندی مدیران را مد نظر قرار داده و از شایستگی های مدیریتی بانوان به سادگی نگذرند.

سعیدی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد بانوانی که در عرصه های مختلف از جمله ورزش فرصت حضور در پست های مدیریتی را با حسن اعتماد وزرا و مدیران بدست آورده اند باید به بهترین شکل ممکن با عملکرد مثبت خود پتانسیل بانوان در حوزه مدیریتی را به اثبات برسانند تا با استمرار در انتصاب های بانوان شایسته، بیشتر از قبل شاهد رویکرد عدالت محوری در انتصاب ها باشیم .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و طراح طرح منع بکارگیری مجدد بازنشستگان در پست های مدیریتی با تاکید بر استمرار در نگاه حمایتی به جوانان و بانوان که صلاحیت احراز پست های مختلف مدیریتی را دارند ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح منع بکارگیری بازنشستگان در مناصب مدیریتی ؛ اقدامات مثمر ثمری را با رعایت عدالت نسلی و چرخش مدیران جهت تعالی کشور شاهد باشیم.

زهرا سعیدی در پایان با تقدیر از زحمات مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان گیلان، برای مریم بخشی اولین بانوی مدیرکل ورزش و جوانان تاریخ ورزش ایران آرزوی موفقیت کرد.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جامعه مجلس شورای اسلامی مد مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان