Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@04:31:55 GMT

لباس بچه گانه / مدل لباس بچه گانه

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۲۶۵۷

لباس بچه گانه / مدل لباس بچه گانه

لباس بچه گانه / مدل لباس بچه گانه / نکاتی برای خرید لباس بچه گانه / عینک آفتابی برای کودکان

لباس بچه گانه

امروزه خرید لباس برای کوکان یک دغده برای بزرگتر ها شده. کودکان بدن حساس تری نسبت به بزرگتر ها دارند و هنگام خرید لباس علاوه بر زیبایی لباس باید به نکات زیاد دیگری هم توجه کنید تا لباسی که می گیرید با کیفیت و پر کاربرد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا چند نکته ی کلیدی برای خرید لباس کودکان را به شما بگوییم

نکاتی برای خرید لباس بچه گانه

مدل لباس بچه گانی

1- مهم ترین نکته هنگام خرید لباس برای کودکان با کیفیت بودن ان است. لباسی بگیرید که جنس پارچه ان به بدن کودک اسیبی نرساند. بهترین جنس برای لباس کودکان پنبه ای است چون دصد مواد مضر ان از دیگر پارچه ها بسیار کمتر است. در کل سعی کنید از لباس هایی با الیاف لطیف و نرم استفاده کنید که حالت کش سانی هم داشته باشند

2- راحتی کودک در لباس که میپوشد بسیار مهم است کودکان تحرک زیادی دارند پس باید ازادی عمل داشته باشند و هم چنین کودکان شما در حال رشد هستند و سایزشان زود به زور تغییر می کنه پس  بهتر است از خریدن لباس های تنگ و چسبان برای کودکانتان خودداری کنید تا بیشتر از لباسی که می خرید استفاده کنید و هزینه کمتری کنید.  سعی کنید این لباس هایی که میخرید دارای یقه و استین و مچ گشاد باشند تا پوشاندن ان به کودک دلبندتان راحت باشد و باعث کلافگی شان نشود.یقه لباسی که میگیرید چون سر کودکان نسبت به بدنشان بزرگتر است، بهتر است گشاد باشد یا در قسمت جلو زیپ یا دکمه داشته باشد

3- رنگ و طرح لباسی که برای کودکتان می خرید مهم است و در روحیه او تاثیر می گذارد. پس سعی کنید بیشتر از رنگ های شاد استفاده کنید و هم چنین بهتر است در انتخاب رنگ برای کودک پسر و دختر تفاوتی قائل شوید. در مورد طرح هم بهتر است از سلیقه ی خود کودک کمک بگیرید. کودکان معمولا لباس هایی که دارای طرح شخصیت های کارتونی است رو بیشتر می پسندند.

4- هنگام خرید لباس باید به سن کودکتان توجه کنید نه فقط برای انتخاب سایز لباس بلکه برای مدل ان. مثلا اگر کوک شما 4 دست و پا راه می رود باید لباسی بخرید که قسمت زانو ان خالی نباشد. یا اگر فرزندتان در سنی است که خودش می تواند لباسش را عوض کند، لباسی بگیرید که یقه گشاد باشد و پوشیدن ان برایش راحت باشد تا اعتماد به نفسش تقویت شود.

5- لباس کودکان زود کثیف می شود پس هنگام خرید لباس به برچسب روی ان توجه کنید که هم از الیاف طبیعی باشد و هم شستشوی ان راحت باشد و تغییر رنگ و سایز ندهد. همانطور که گفته شد پارچه های پنبه ای بهترین گزینه برای لباس کودکان است اما از ان جایی که الیاف پنبه ای بعد از شستن اب می روند پس از پارچه پنبه ای استفاده کنید که درصد کمی پلی استردر ان وجود داشته باشد تا پارچه ی شما با دوام تر و زیبا تر باشد

6-سعی کنید لباس های ساده یا چاپی برای کودتانتان بخرید، لباس هایی که مهره یا تور و .. دارند برای کودکان مناسب نیستند و باعث خستگی شان می شود.

7-به خوش دوخت بودن لباس توجه کنید. در هنگام خرید، لباس را برگردانید و دستتان را بر روی لباس بکشید تا از برجسته نبودن درزها و راحتی ان مطمئن شوید. تمام درزهای ان از جمله کنار زی‍پ، سر استین و ... را چک کنید

8-اگر لباس دارای مهره و دکمه و اجزا جداشدنی هست، خودتان دوباره ان ها را سفت کنید. چون بچه ها عادت دارند هر چیز ریزی که در اطرافشان هست را در دهانشان بگذارند.

9- برای پاییز و زمستان حتما همیشه کت و یاکت در دسترس داشته باشید تا در صورت تغییر اب و هوا لباس های کودک را کم و زیاد کنید تا سرما نخورد.

10- بعد از اینکه لباس را خریدید برای اطمینان از بهداشت کودک، لباس ا قبل از استفاده بشورید. این کار باعث حذف مواد ی که از فرایند تولید لباس روی ان باقی مانده بوده می شود و هم چنین لباس بوی بهتر می گیرد. این جوری مطمئن می شوید که لباس هیچ گونه حساسیتی به فرزند نمی دهد. بعد از شست و شوی لباس بهتر است ان را زیر نور افتاب قرار دهید تا خشک شود .

عینک آفتابی برای کودکان

کودکان به اندزه ی بزرگسالان و حتی بیشتر به زدن عینک دودی نیاز دارند هر چند شاید مثل بزرگتر ها علاقه نشان ندهند.

متخصصان توصیه می کنند که کودکان را بدون عینک دودی بیرون نبرید و همواره درباره ی خطر تاثیر نور خورشید بر چشم کودکان هشدار میدهند. جالب است بدانید که کودکان 3 برابر بیشتر از بزرگسالان زیر نور آفتاب قرار می گیرند و استفاده از عینک افتابی باعث کاهش مقدار اشعه ماورای بنفش تابیده به چشم می شود.

در بزرگسالان 10 درصد از این اشعه و در کودکان 75 درصد از اشعه ماورای بنفش وارد چشم می شودو چون کودکان بیشتر از بزرگسالان زیر نور خورشید قرار می گیرند پس حفاظت از چشم ها در مقابل اشعه یو وی حائز اهمیت است.

سه چهارم والدین با فراهم نکردن عینک افتابی مناسب برای فرزندانشان باعث به خطر انداختن قدرت بینایی ان ها می شوند.

هنگام خرید عینک چه برای بزرگسالان و چه کودکان دقت اشته باشید که عینک یووی داشته باشد تا از چشم ها مراقبت کند.

از انجایی که کودکان 2 تا 8 سال علاقه ای به زدن عینک افتابی ندارند پس سعی کنید برای ان ها عینک های با طرح و رنگ های شاد بخرید تا با رغبت از عینک استفاده کنند.

کودکان بالای 9 سال هم چون سعی دارند مانند بزرگترها باشند پس برایشان عینک های با رنگ تیره بخرید.

هم چنین در هنگام خرید عینک به دسته ی عینک توجه کنید که فشار به پشت گوش نیاورد و شل هم نباشد که از صورت بیفتد.

عینک بهتر است که تمام دور چشم فرزند از بالای ابرو تا انتهای خط ابرو و زیر چشم را بپوشاند.

عینک های با مدل های مختلف را روی صورت کودک تست کنید تا ببینید به کام علاقه یشتری نشان ی دهد و کدام بیشتر به فرم صورت او می اید.

فریم های کائوچویی به خاطر نرم و منعطف بودنشان برای کودکان مناسب هستند.

امیدواریم با مطالعه این مطلب خرید لباس برای فرزندانتان راحت تر شده باشد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سئوی سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید لباس برای بچه های بی سرپرست، شرط بخشش قاتل

همشهری آنلاین؛ ‌ حوادث: این پرونده دوم آبان سال ۸۹ در دادسرای جنایی تهران گشوده شد. آن روز گزارش قتل زنی به تیم جنایی پایتخت اعلام شد. این زن حدودا ۵۰ ساله بود و به تنهایی زندگی می کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد که فرزندان وی در ژاپن زندگی می‌کردند و این زن هر ازگاهی به دیدن فرزندانش می رفت.

جسد او توسط همسایه‌ها که چند روز از او خبر بودند، پیدا شده بود و بررسی‌ها نشان می داد که بر اثر اصابت ضربه شمعدانی به سرش، جان باخته و حدود ۵ روز از مرگش می گذرد. از سوی دیگر مشخص شد که این زن ثروتمند حدود ۴۰۰ میلیون تومان پول و ۷ کیلو طلا در خانه داشته که همه آنها به سرقت رفته بود. علاوه بر این، وسایل قیمتی خانه مقتول هم دزدیده شده بود و این نشان می داد جنایت از سوی یک آشنا و با انگیزه سرقت رخ داده است.

در این شرایط ماموران تحقیقات خود را بر روی آشنایان مقتول متمرکز کردند تا اینکه به مردی به نام سروش مشکوک شدند. وی چند ماهی می شد که کارهای مقتول را انجام می داد و آخرین فردی که به خانه زن ثروتمند رفته بود، ‌کسی جز سروش نبود. به این ترتیب وی دستگیر شد و وقتی ماموران بخشی از طلاهای مقتول را در خانه اش کشف کردند، او چاره ای جز اقرار به جنایت ندید. سروش گفت: من راننده خانم بودم و کارهای شخصی اش را انجام می دادم. یک روز که به همراه همسرم به خانه اش رفته بودم، برق طلاهایش وسوسه ام کرد تا نقشه سرقت بکشم. وی افزود: شرایط مالی ام اصلا خوب نبود و تصمیم گرفتم نقشه ام را عملی کنم. اما چون مقتول مرا می شناخت باید جانش را می گرفتم. آن روز مقداری مواد بیهوشی در چای خانم حل کردم که او پس از نوشیدن آن، دچار سرگیجه شد. سپس با شمعدانی به سرش زدم و بعد پول و طلاها را به سرقت بردم.

این مرد پس از محاکمه در دادگاه به قصاص محکوم شد و همسرش به ۱۵ سال زندان. مرد زندانی یکبار پای چوبه دار رفت اما مهلت گرفت. قرار بود به زودی برای بار دوم پای چوبه دار برود که با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یافت تا بخشی از پول دیه وی، ‌خرج بچه های بی سرپرست شود.

کد خبر 839570 برچسب‌ها دادگاه سارق - سرقت قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • نمایش ۱۴ هزار جفت کفش کودک در هلند به یاد کودکان شهید غزه
  • گرامیداشت یاد کودکان فلسطینی در هلند
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • شهادت بیش از ۱۳ هزار کودک در تجاوزات اسرائیل به غزه
  • ایده‌های جالب برای عیدی دادن به کودکان
  • یونیسف: ۱۳ هزار کودک در غزه جان خود را از دست داده‌اند
  • کودکان غزه از گرسنگی و ضعف حتی توان گریه کردن ندارند
  • ملیکا شریفی‌نیا: از مجری شدن پشیمان نیستم
  • خرید لباس برای بچه های بی سرپرست، شرط بخشش قاتل
  • مسئولان پاسخ دهند؛ تکلیف ۶۳۸ کودک در صف جراحی قلب چه می‌شود؟