Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:26:58 GMT

آخرین تحولات بازار مرغ

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۳۰۰۲

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 6 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها را 9 هزار و 800 تومان اعلام کرد. ناطقان: محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با انتقاد از نوسان نرخ نهاده های دامی در بازار، اظهار کرد: هم اکنون هر کیلو ذرت با نرخ یک هزار و 350 و کنجاله سویا 3 هزار تومان به مرغداران تحویل داده می شود که این نرخ در یک هفته اخیر با افزایش 100 تومانی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 6 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ را 9 هزار و 800 تومان در بازار اعلام کرد و افزود: این درحالی است که امروز نرخ فروش مدت دار هر کیلو مرغ زنده 4 هزار و 400،غرفه های میادین میوه و تره بار 6 هزار و 400 تا 6 هزار و 600 و خرده فروشی 7 تا 7 هزار و 500 تومان است.

به گفته یوسفی تولید به حدی بالاست که امکان رسیدن مرغ به نرخ واقعی در بازار وجود ندارد و به همین خاطر شرکت پشتیبانی امور دام از هفته اخیر اقدام به خرید مرغ تولیدی مرغداران با نرخ 7 هزار و 500 تا 7 هزار و 600 تومان از مرغداران کرده است.

وی حداقل مازاد ماهانه تولید مرغ را 30 هزار تن اعلام کرد و افزود: با توجه به آنکه مرغداران در فروش هر کیلو مرغ با زیان 2 هزار تومانی روبرو هستند؛ بنابراین افزایش قیمت نهاده ها و نرخ پایین مرغ در بازار بر زیان بیش از پیش مرغداران دامن زده است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی  در پاسخ به این سوال که افزایش قیمت نهاده ها در میزان جوجه ریزی چه تاثیری داشته است، بیان کرد: کاهش قیمت جوجه فرصتی برای مرغداران گوشتی فراهم کرده است تا اقدام به جوجه ریزی کنند، اما در آینده ای نه چندان دور تولید جوجه به سبب افت شدید قیمت کاهش خواهد یافت که درنهایت این امر در کاهش عرضه مرغ نیز تاثیر گذار است.

وی در بخش پایانی سخنان خود قیمت مرغ در آینده را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به کاهش تولید جوجه،قیمت مرغ از ماه های تیر و مرداد با روند افزایشی در بازار روبرو خواهد شد و با وجود مازاد تولید، عید فطر تاثیری در نوسان قیمت نخواهد داشت. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: تحولات ، بازار ، مرغ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تحولات بازار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون تومان                  - یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان               - ۷۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                              - ۲۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان         - ۱۰۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • جوجه یک روزه
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت