Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: اعضای هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس برای اجلاسیه سوم دوره دهم مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در جلسه امروز ( یک شنبه، 20خردادماه) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس دهم اعضای هیات رئیسه این کمیسیون برای اجلاسیه سوم دوره دهم مجلس انتخاب شدند.

براین اساس محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج به عنوان رییس کمیسیون، امیر خجسته به عنوان نائب رییس اول و سیدحمیدرضا کاظمی به عنوان نایب رییس دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه اصغر سلیمی به عنوان سخنگو و پروانه مافی و سهراب گیلانی به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون برگزیده شدند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس مراسم شب قدر قدس شب قدر حسن روحانی مجلس روز جهانی قدس راهپیمایی اردبیل کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست

نایب رئیس مجلس گفت: با پاسخی که ایران در عملیات "وعده صادق " به حملات اسرائیل داد قدرت بازدارندگی ایجاد شد و تابوی شکست ناپذیری و نفوذناپذیری اسرائیل در هم شکست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در همایش ائمه جماعات استان قم، رژیم صهیونیستی را به مثابه غده سرطانی، تهدیدی برای همه بشریت دانست و گفت: اسرائیلی، صهیونیستی و یهودی سه عنوان جدا از هم هستند و اینگونه نیست که هر یهودی، صهیونیستی باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز عزمی در دولت‌های عربی برای مبارزه با اسرائیل وجود ندارد، افزود: مردم مظلوم فلسطین به برکت انقلاب اسلامی تاکنون ایستادگی کرده اند و رسوخ باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بدنه مقاومت فلسطین را مقاوم کرده است.

 ذوالنور با اشاره به اینکه طبق نظر سنجی ها تنفر مردم جهان نسبت به اسرائیل بیشتر شده، بیان کرد: ادامه جنگ برای اسرائیل خسارت و بیرون آمدن از جنگ برای آنها شکست است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه اسرائیل با حمله به کنسولگری ایران در سوریه به دنبال حمایت کشورهای اروپایی بود، گفت: با پاسخی که جمهوری اسلامی به حملات اسرائیل داد قدرت بازدارندگی ایجاد شد و تابوی شکست ناپذیری و نفوذ ناپذیری اسرائیل در هم شکست.

وی با بیان اینکه دیدگاه قرآن درباره یهود کاملا مشخص است، تصریح کرد: پایه‌های صهیونیسم بیش از اینکه در یهودیت باشد در مسیحیت شکل گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی اسرائیل در سال 1948 با پشتیبانی آمریکا و اروپا تشکیل شد، اظهار داشت: امروز صهیونیسم مسیحی در جهان شکل گرفته است.

ذوالنور ضمن تاکید بر این که شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد باور به استاندارد دوگانه در قبال اسرائیل دارند، گفت: معامله قرنی که ترامپ طراحی کرد معادل بودجه 10 سال ایران هزینه داشت و به دنبال عادی سازی روابط کشورها با اسرائیل بود و در نتیجه قبل از طوفان الاقصی مسابقه عادی سازی روابط با اسرائیل بین کشورها وجود داشت.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • رئیسی: خطای صهیونیست‌ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی‌گذارد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس