Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سيدعلي کريمي و بهمن عسگري نمايندگان اوزان 67 و 75- کيلوگرم تيم ملي کاراته کشورمان در فينال مسابقات ليگ جهاني ترکيه به مدال نقره دست يافتند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، پنجمين مرحله از مسابقات ليگ جهاني کاراته‌وان از صبح روز جمعه به ميزباني کشور ترکيه و در شهر استانبول با حضور بيش از 607 کاراته‌کا از 63 کشور دنيا آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيدعلي کريمي نماينده وزن منهاي 67 کيلوگرم تيم ملي کاراته کشورمان در نخستين مبارزه خود نماينده اردن را 4 بر 3 شکست داد. وي در دومين مبارزه خود نماينده آذربايجان را نيز 6 بر 2 شکست داد. کريمي در سومين مبارزه خود 4 بر يک حريف اسپانيايي خود را شکست داد. کريمي در ادامه اين رقابت‌ها 3 بر صفر نماينده ازبکستان را شکست داد و راهي مرحله نيمه‌نهايي شد.
کريمي در ادامه اين رقابت‌ها نماينده قزاقستان را يک بر صفر شکست داد و به عنوان دومين نماينده کاراته ايران به فينال مسابقات ليگ جهاني راه يافت.
وي امروز(يک شنبه) در فينال اين رقابت‌ها به مصاف "گوميتو هيرو" از ژاپن رفت و اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود حريف ژاپني تمام شد و کريمي به مدال نقره دست يافت.
بهمن عسگري نماينده وزن منهاي 75 کيلوگرم تيم ملي کاراته کشورمان در دور نخست نماينده ژاپن را 6 بر 2 شکست داد و در ادامه مقابل نمايندگان قزاقستان و چين‌تايپه با رأي داوران برنده شد.
عسگري در نيمه‌نهايي حريف مجارستاني خود را شکست داد و به ديدار نهايي اين رقابت‌ها راه يافت. عسگري در فينال اين رقابت‌ها به مصاف "ستانيسلاو هورنه" از اوکراين رفت و اين ديدار با نتيجه صفر بر صفر و هانتي(راي داوران) به سود کاراته کاي اوکراين تمام شد و عسگري به نقره دست يافت.
لازم به يادآوري، امير مهدي‌زاده نماينده وزن منهاي 60 کيلوگرم تيم ملي کاراته ايران در فينال مسابقات ليگ جهاني کاراته وان ترکيه به مدال طلا دست يافت. تيم ايران موفق به کسب 7 مدال برنز توسط طراوت خاکسار در وزن منهاي 55 کيلوگرم، اميررضا ميرزايي در وزن منهاي 67 کيلوگرم، ذبيح اله پورشيب در وزن منهاي 84 کيلوگرم، سامان حيدري در وزن به اضافه 84 کيلوگرم، کاتاي تيمي بانوان با ترکيب( الناز تقي پور، نجمه قاضي زاده و شادي جعفري)، کاتاي تيمي اصفهان با ترکيب ( فاطمه چيذري، مريم کريمي و زهره ميرزاخاني) و تيم اراک با ترکيب ابوالفضل شهرجردي، علي زند و ميلاد دليخون شد.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات

به گزارش خبرگزاری مهر، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.

در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 6087953

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد