Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-پیروز حناچی از معاونت فنی و عمرانی به معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران کوچ می‌کند.سید محمدعلی افشانی، شهردار تهران امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران از آغاز تغییرات در بدنه شهرداری خبر داد. به گفته شهردار تغییرات از سه معاونت آغاز خواهد شد. معاونت معماری و شهرسازی، معاونت فنی و عمرانی و سازمان نوسازی شهرداری تهران اولین معاونت‌ها و سازمان‌هایی خواهند بود که باید منتظر تغییر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استعفای نجفی، شهردار سابق تهران، مهدی حجت از معاونت معماری و شهرسازی شهرداری نیز استعفا داد و نزدیک به سه ماه است که یکی از مهمترین بخش‌های شهرداری تهران بدون رئیس به کار خود می‌دهد. 

گمانه‌زنی‌ها در مورد سه گزینه آغاز شده است، اما یک گزینه قطعی به نظر می‌رسد. قرار است پیروز حناچی، معاون کنونی فنی و عمرانی شهرداری به معاونت معماری و شهرسازی کوچ کند. حناچی امروز در جلسه کمیسیون معماری و معماری و شهرسازی شرکت کرده است. او جزو کاندیداهای تصدی مسئولیت شهرداری تهران بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهرداری تهران پیروز حناچی اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • تهیه نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران