Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز (یک شنبه) حبیب درگاهی رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در نشستی  با حضور خبرنگاران عضو سازمان داوطلبان هلال احمر، گزارشی از طرح همای رحمت را ارائه داد‌.

 رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر ایران در این نشست اظهار داشت: طرح همای رحمت به صورت جدی و با برنامه ریزی های قدرتمند ادامه پیدا کرده است که گزارش ریز آن اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ هزار سبد غذایی به (ارزش تقریبی ۱۰۰ هزار تومان) در نظر گرفته شده که تعداد زیادی از آن در بین نیازمندان توزیع شده است. همچنین قصد برپایی  ۴۵۰۰ سفره افطاری در سراسر کشور را داشتیم که تا کنون ۴ هزار سفره برپا شده است.

درگاهی در خصوص طرح باران مهربانی نیز گفت: در بحث های گلریزان یا همان باران مهربانی نیز هلال احمر محور اصلی را شفاف سازی قرار داده و تا کنون در ۷ استان کشور (زنجان، قزوین، ایلام، چهارمحال و بختیاری و...) این طرح را برگزار کرده ایم.

وی از برنامه ریزی برای اجرای ۵۴ پروژه در برنامه ۵ ساله جمعیت هلال احمر ایران خبر داد و گفت: این پروژه ها در سه اولویت سبز (۴۰ پروژه که توسط سازمان تصمیم گیری می شود)، سفید( ۲ پروژه که در حال تصمیم گیری است) و زرد (۱۲ پروژه که توسط سازمان داوطلبان با سایر سازمان ها در حال اجراست) اولویت بندی شده اند.

درگاهی با اشاره به عناوین تعدادی از  این پروژه ها گفت: ‌کمک به سرمایه های اجتماعی، تشکیل کار گروهی، اجرای طرح سهم نیکوکاری، تشکیل شورای اندیشه ورزی، طرح باران مهربانی، تشکیل مجمع خیرین در خراسان رضوی و سایر کلانشهرها، پیگیری تسهیلات بانکی، طرح همای رحمت، فرشتگان رحمت و غیره تعدادی از عناوین این برنامه ها هستند که ان شاء الله با گرفتن بودجه بتوانیم آن ها را اجرایی کنیم.

 رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در ادامه این نشست در خصوص تشکیل خانه های داوطلبان برای صنوف مختلف بیان کرد: خانه های داوطلبان برای فعالیت های سازمانی داوطلبی با حضور افراد مختلف شامل هنرمندان، پزشکان، نمایندگان در تهران و بیشتر استان ها شکل گرفته است.‌

وی اظهار کرد: ۲۸۰۰ خانه داوطلب هلال احمر وجود دارد که باید توسط خود داوطلبان ساماندهی و سیاست گذاری شود.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر افزود: خانه های داوطلبان باید مراکز داوطلب محوری باشند و به صورت خودگران مدیریت و ساماندهی شوند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست کارت عضویت خبرنگاران عضو سازمان داوطلبان هلال احمر به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سازمان داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد. وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است. شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد. واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت