Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-23@11:14:31 GMT

تکلیف ثبت نام کنندگان خودرو سیتروئن C3 چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۵۰۱۲

 تعهدات شرکت سایپا سیتروئن مبنی بر تحویل ۲۰۰۰ دستگاه خودروی پیش فروش شده بر اساس بخشنامه های تحویل اعلام شده قبلی (شهریور، مهر و آبان)، انجام و نمایندگی های منتخب جهت ارایه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی این خودروها در حال استانداردسازی هستند که به زودی این نمایندگی های منتخب، افتتاح و عملیات پشتیبانی خدمات پس از فروش توسط شرکت انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش ثبت نام پیش فروش خودروی سیتروئن C3  اولین محصول تولیدی شرکت سایپاسیتروئن بر اساس مجوز پیش فروش دو هزار دستگاه از وزارت صنعت معدن و تجارت و با شرایط یکسان در تاریخ ۲۶ اردیبهشت سال جاری برگزار شده است.

این گزارش می افزاید: این برنامه تنها به صورت اینترنتی و با در نظرگرفتن شرایط یکسان برای همه متقاضیان در سراسر کشور و تحت نظارت دستگاه های نظارتی در مدت زمان یک ساعت و ۲۱ دقیقه به اجرا در آمد که با استقبال بی نظیر متقاضیان رو به رو شد. در این فاصله زمانی، حدود ۱۵ میلیون بازدید از صفحات مختلف سایت شرکت سایپاسیتروئن به ثبت رسیده و از این میان، ۵۶ هزار نفر به صورت آنلاین درخواست ثبت نام و پیش خرید این خودرو را داشتند که از این تعداد، حدود ۱۲ هزار نفر موفق به ثبت مشخصات اولیه خود شدند و از بین ۱۲ هزار نفر هم، ۲ هزار نفر موفق به تکمیل وجه ثبت نام و پرداخت ۶۰ میلیون تومان جهت پیش خرید خودروی سیتروئن C3 شدند.

نتایج حاصله از پیش فروش این محصول حاکی از آن است که متقاضیان مختلف از سراسر کشور با دسترسی به اینترنت، موفق به ثبت نام پیش فروش این خودرو شده اند و این نتایج دارای پراکندگی قابل قبولی در سطح کشور است و بدیهی است که کلان شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و… دارای بیشترین سهم در این طرح بوده اند.

بر اساس پایش پراکندگی ثبت نام در سراسر کشور، استان های: تهران با ۱۱۳۵ نفر، اصفهان با ۱۳۶ نفر، فارس با ۱۲۷ نفر و خراسان رضوی با ۹۰ نفر، بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص دادند و در مجموع  از ۲۹ استان کشور موفق به ثبت نام در این طرح پیش فروش شده اند.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار سایپا پژو سیتروئن در ایران پیش فروش سیتروئن c3 xr قیمت سیتروئن c3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از تعیین و تکلیف ۳۳ اتوبوس گازسوز درون شهری بعد از ۵ سال انتظار خبر داد. - اخبار استانها -

سید محمد مهدی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری، اظهار داشت: در کشور بالغ بر 2500 دستگاه اتوبوس گازسوز وجود داشته که تمامی این اتوبوس‌ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده‌اند.

وی افرود: پلیس راهور به دلیل تغییر در ارکان خودرو از تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو جلوگیری می‌کند.

تقوی یادآور شدبر این اساس، سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت 33 دستگاه اتوبوس گازسوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی است، اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین، خاطرنشان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین تصریح کرد:  فرمانداری شهرستان قزوین در خصوص لایحه سازمان اتوبوسرانی سه پیشنهاد کلی را برسی و ابلاغ نموده است.

وی ادامه داد: روش اولی که فرمانداری قزوین تایید و ارسال کرده استف پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز است.

تقوی تصریح کرد: در روش دوم نیز فرمانداری ابلاغ کرده است که بهره‌بردار می‌تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت 5 سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه داده، و در صورت نیاز به اورهال کردن خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف 500میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به روش سوم این چنین تاکید کرد: در روش سوم بهره‌بردار می‌تواند به‌ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره‌بردار می‌تواند تا سقف 49 درصد سهم مالکیت داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • تکلیف برخورد با فروشندگان اسلحه و مهمات روشن شد/ مجازات خرید و فروش سلاح چیست؟
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • فروش سرخابی ها؛ خصوصی سازی یا رفع تکلیف؟
  • بیانیه جامعه صنفی تهیه‌کنندگان علیه برخی سینماداران