Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی،امروز در جلسه هماهنگی رویداد تبریز 2018 خاطرنشان کرد : صرف تمرکز بر تبلیغات شهری برای معرفی این رویداد، منطقی به نظر نمی رسد .

 

وی گفت: اینکه هم اکنون تبریز میزبانی بسیاری از رویدادهای فرهنگی، ورزشی، علمی، اقتصادی بین المللی را دارد بهترین فرصت برای معرفی تبریز و جذب گردشگران است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدابخش بعد از استماع نکته نظرات اعضای حاضر این جلسه تاکید کرد: نارسایی هایی اعم از وضعیت راهها، علائم و تابلوها، سرویس بهداشتی وجود دارد که باید این نارسایی ها رفع شود.

 

وی در مورد مشکلات اجرای موسیقی زنده در غذاخوریها و مراکز اقامتی تبریز نیز گفت: هم اکنون براساس قانون برای 10 واحد در این خصوص مجوز صادر شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این جلسه درباره اعتبارات پیش بینی شده برای رویداد تبریز 2018 گفت: در راستای اجرای برنامه های این رویداد ، با ابلاغ سازمان برنامه بودجه، 50 میلیارد تومان برای تملک دارایی، 18 میلیارد تومان جاری، 10 میلیارد تومان هزینه ای و 20 میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری برای تملک ربع رشیدی در نظر گرفته شده است.

 

آبدار همچنین گفت: برای نخستین بار در تبریز با مجوز فعالیت شبانه صنوف مرتبط با گردشگری موافقت شده است و 23 صنف می توانند به فعالیت شبانه خود بپردازند.

 

بابایی مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذریایجان‌شرقی نیز گفت: در سه سال گذشته بیش از 300 هیات در قالب هیات های مختلف تحت عنوان تبریز 2018 پذیرش شده اند.

 

عیسی زاده قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در تشریح عملکرد این مرکز در اطلاع رسانی رویداد تبریز 2018 گفت: در معاونت خبر شبکه سهند 267 برنامه، در برنامه های تلویزیونی شبکه استانی 66 ساعت برنامه، در معاونت رادیو 71 ساعت برنامه و در برون مرزی 300 دقیقه برنامه با محوریت تبریز 2018 به روی آنتن رفته است.

 

الموسوی نماینده شهردار تبریز در رویداد تبریز 2018 نیز گفت: تمامی تلاش ها بر این بود که ردیف بودجه 2018 مستقل باشد که تاکنون 25 میلیارد تومان در این زمینه تخصیص یافته است.

 

تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 است.

 

 

انتهای پیام/

 

لزوم توجه به جذب گردشگران خارجی در تبریز 2018

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری تبریز2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم. فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

کد خبر 6097586

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • رسانه‌ها به مساله مطالعه ضریب بدهند
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه