Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@05:20:59 GMT

ابراهیمی: مورینیو نظر خودش را گفته است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۵۱۵۰

هافبک دفاعی تیم ملی از ین که شانس حضور در جام جهانی را دارد خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه" امید ابراهیمی در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: اول باید بگویم از اینکه شانس حضور در جام جهانی را داشتم خوشحالم هستم.


او ادامه داد: من از روز اول که به اردوی تیم ملی آمدم مصدومیتم به طور کامل برطرف شده بود و مشکلی نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بچه ها انگیره زیادی دارند و می خواهیم بهترین بازی را در جام جهانی انجام بدهیم.


هافبک دفاعی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم ملی برابر اسپانیا و پرتغال فکر می کنند یا به نتیجه مساوی هم راضی هستند هم گفت: ما اول با مراکش بازی داریم و تمام تمرکزمان روی این بازی است که نتیجه لازم را بگیریم. بعد از مراکش به پرتغال و اسپانیا فکر خواهیم کرد. خوبی فوتبال این است که ورزش غیر قابل پیش بینی است و ما هم تمام تلاش مان را می کنیم که بهترین نتایج را بگیریم و در روسیه هستیم تا تاریخ سازی کنیم.

 


امید ابراهیمی در باره هدف تیم ملی در جام جهانی می گوید: مردم دوست دارند ما هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم. ما هم دوست داریم بهترین بازی ها را انجام بدهیم و با حمایتی که هواداران انجام می دهند سعی می کنیم نتایجی در خور نام ایران انجام بدهیم.


هافبک تیم ملی در مورد اینکه گفته می شود اگر ایران برابر مراکش نتیجه خوبی نگیرد، کارش در جام جهانی تمام می شود هم گفت: ما همیشه سعی می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و بازی به بازی پیش برویم، مطمئن باشید ما تا روز آخر با نتیجه مثبت جلو می رویم.


او در مورد اینکه مورینیو گفته ایران شانسی برای صعود ندارد هم گفت: آقای مورینیو نظر خودشان را گفته اند ولی ما می خواهیم غیر ممکن را ممکن کنیم. بچه ها پتانسیل بالایی دارند و می خواهیم قدرتمان را به دنیا نشان بدهیم.

جام جهانی 2018 (روسیه) امید ابراهیمی تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه امید ابراهیمی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس و در دیداری حساس باید در ورزشگاه اتحاد روبه‌روی ولورهمپتون به میدان برود و تمام تلاشش را برای کسب سه امتیاز این بازی به کار خواهد گرفت.

این تیم در حال حاضر با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد و از دست دادن امتیاز در دیدارهای پیش رو برای آنها ممکن است به معنای از دست رفتن فرصت بازگشت به صدر جدول باشد.

پپ گواردیولا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انتخاب فیل فودن به‌عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس: به او تبریک می‌گویم! شما همیشه می‌توانید پیشرفت کنید، تا زمانی که بازنشسته شوید، تا زمانی که بمیرید. اگر خبرنگاران فوتبالی او را به‌عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب کردند، آفرین به او. او مانند دیگر بازیکنان ما خیلی خوب بازی کرده است. او در تیمی با بازیکنان بزرگ بازی می‌کند و اخلاق کاری‌اش عالی است. این موفقیت برای او است، نه من. او موفقیتی بزرگ برای آکادمی منچسترسیتی است. ببینید که چند بازیکن رشد کردند و در سراسر دنیا بازی می‌کنند.

ارلینگ هالند: او برای دیدار برابر ولورهمپتون کاملا آماده است.

شرایط تیم: ما هفته خوبی داشتیم. بازیکنان از نظر ذهنی سرحال‌تر هستند و جزئیات کوچکی در تاکتیک‌ها بود که روی آنها کار کردیم. همه برای بازی فردا سرحال و آماده هستند. در حال حاضر فرصت ندارم که روی مسائل جدید فکر کنم، دیدارهایی که پس از دیگری برگزار می‌شود و بازی بعدی برابر ولوز است. هنوز به ترکیب اصلی این دیدار فکر نکرده‌ام.

وضعیت بازیکنان: فودن و دیاز شرایط خوبی دارند. شرایط ادرسون بهتر از چیزی بود که فکر می‌کردیم. او دیروز تمرین کرد و احساس خوبی داشت.

دیگر خبرها

  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • آخرین شانس صلح؛ مذاکرات آتش‌بس در قاهره نتیجه بخش است؟
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد