Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خنجری ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار یزدان آباد زرند با عنوان اینکه عملکردها باید به گونه ای باشد که رضایت خداوند و در پی آن رضایت مردم را داشته باشد، اظهار کرد: منصب ها ماندنی نیست و بعد از مدتی تغییر می کنند.

وی با بیان اینکه در سال جاری پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی برای سیستم آب یزدانشهر اختصاص داده شده است، گفت: دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار دولتی نیز به سیستم آب دهستان سیریز اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زرند افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشور با مدیریت و هوشمندی مقام معظم رهبر، دولت و سربازان گمنام امنیت بسیار خوبی حاکم است.

وی بیان کرد: بخشداران این بخش چه همه آنهایی که آمده اند و چه همه آن هایی که رفته اند همگی افراد خدوم، متعهد و اهل مواضع صریح بودند.

طی آیینی از ابوذر شهابی بخشدار سابق یزدان آباد زرند تودیع و به جای او سید میثم ترابی به عنوان بخشدار جدید این بخش معارفه شد.

کد خبر 4317620

منبع: مهر

کلیدواژه: زرند راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان شهرکرد روز جهانی قدس مشهد یاسوج گرگان شیراز شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در بازدید از بند‌های خاکی منابع طبیعی این شهرستان گفت:  بارندگی‌های اخیر سبب جاری شدن رودخانه‌های فصلی از دامنه کوه‌ها و ارتفاعات و ورود آن ها به دشت زرند شد. 

وی افزود: این بارندگی‌ها باعث ایجاد رطوبت خاک مزارع و باغات شد که طبق بررسی‌های به عمل آمده منجر به خاموشی خودجوش موتور پمپ‌های کشاورزی شده است.
 
حسینی نژاد تصریح کرد: پیش بینی می شود بسته به میزان بارندگی در هر منطقه، دوره خاموشی از سوی کشاورزان ۱۰ الی ۱۵ روز به طول بیانجامد که این عمل سبب صرفه جویی در آب و برق مصرفی خواهد شد.

وی بیان داشت: به موجب این کاهش مصرف، انتظار می رود، تقریباً ۵ میلیون مترمکعب ذخیره آب زیرزمینی حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند