Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مراسم تشییع این استاد و پژوهشگر از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) در قم و با حضور جمعی از مسئولان استانی، استاندار قم، حضرات آیات اعرافی و حسینی بوشهری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی، آغاز شد و با اقامه نماز آیت‌الله العظمی جوادی آملی در حرم مطهر دفن شد.

پیکر این استاد فرهیخته و با اخلاق حوزه و دانشگاه در جوار مرقد مطهر علامه طباطبایی، استاد وی و صاحب تفسیر گرانقدر المیزان در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) دفن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین دكتر احمد احمدي عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، رئيس سازمان «سمت» و عضو هيات امناء پژوهشگاه حوزه و دانشگاه،‌ در ساعات پاياني روز بيست و سوم ماه مبارك رمضان در بيمارستان امام خميني (ره) تهران و به دليل عارضه قلبي جان به جان‌ آفرين تسليم كرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید

مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مسئله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته‌اند.

بنیاد ملی نخبگان از تشکیل "هسته‌های استادمحور علمی و فرهنگی" پشتیبانی می‌کند + شیوه‌نامه

 این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از 20 هزار دانشجو از 50 دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده  و نهایتاً اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده‌اند.

 این مراسم از ساعت 19 تا 21 به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود