Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی از اهدای 1300 واحد خون در شبهای قدر دراستان خبرداد.

مجتبی قهرمان رضائیه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در طول ماه رمضان  تابه امروز بیش از 5000 نفر به مراکز خونگیری استان مراجعه کردند که از این تعداد 4000 واحد خون گیری انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت پایگاههای خونگیری در شبهای قدر تصریح کرد: در طول شب های قدر با وجود تعطیلات طول هفته 1600نفر به پایگاههای انتقال خون استان مراجعه کردند که 1300 واحد خون اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان تصریح کرد: بعد از ارومیه با بیش از 800 واحد خونگیری، میاندوآب بیشترین تعداد اهدا خون را داشت.

وی با اشاره به نقش بانوان در اهدا خون بیان کرد: در ماه رمضان تا به امروز 100 نفر از بانوان در امر اهدا خون حضور یافتند که نیازمند فرهنگسازی بیشتر برای حضور پررنگ این قشر جامعه در این امر خداپسندانه و ضروری جامعه است.

مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی گفت: در طول ماه رمضان مراکز خونگیری صبح و بعد از افطار در شهرستانهای نقده، خوی و میاندواب فعال است و ارومیه در طول روز از صبح تا بعداز افطار فعالند.

وی خاطر نشان کرد: مراکز ثابت خونگیری در ارومیه به نشانی بلوار مدرس – جنب فروشگاه رفاه، میاندوآب به نشانی خیابان دانش – جنب مرکز بهداشت، خوی به نشانی بلوار امام حسین (ع) و مرکز ثابت نقده در بیمارستان حضرت فاطمه (س) این شهر دایر است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی امام حسین تعطیلات حضرت فاطمه ماه رمضان روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد

در ادامه روند کاهش دو روز گذشته، امروز (چهارشنبه) شاخص کل بورس با کاهش ۴۰۰۰ واحدی، در کانال دو میلیون و ۲۶۴ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را بدون نوسان آغاز کرد و در پایان معاملات، شاخص کل بورس اوراق بهادار ریزشی ۴۰۰۰ واحدی را تجربه کرد. در این میان شاخص کل هم‌وزن با رشد اندک، به ۷۵۰ هزار واحد رسید.

در بازار امروز ۲۹۵ هزار و ۲۵۹ معامله به ارزش ۴۰۰۰ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان انجام شد

سه نماد فملی، فولاد و کچاد بیشترین تأثیر را در شاخص کل بورس داشتند. همچنین سه نماد شستا، ذوب و فملی نیز پرتراکنش ترین نمادهای بازار بورس بودند.

گفتنی است؛ حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۴۶ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

اما شاخص کل فرابورس رشد ۰.۳۷ درصدی را تجربه کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحدی ایستاد.

در این بازار بیشترین حجم معاملات به گروه خودرو رسید و پس از آن بیشترین حجم معاملات به گروه فلزات اساسی اختصاص یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون