Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصادف خودروی ساندرو با بلوکهای نیوجرسی و یک دستگاه جرثقیل در اتوبان تهران ـ قم منجر به کشته شدن دو سرنشین ساندرو و زخمی شدن سه کارگر شد.

در این حادثه که بعدازظهر روز گذشته به وقوع پیوست، خودروی ساندرو پس از برخورد با بلوکها، با جرثقیلی برخورد کرد که در حال انجام امور عمرانی در اتوبان تهران ـ قم بود.

دو سرنشین این خودرو ( آقا و خانم جوان) در اتاقک درهم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از بدنه خودرو سواری را بریدند و هر دو سرنشین را از میان آهن پاره‌ها خارج کردند که مشخص شد هر دو براثر شدت جراحات وارده، در همان لحظات اولیه جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومان این حادثه نیز کارگرانی بودند که حین انجام امور عمرانی دچار حادثه شدند.

Renault Sandero اتوبان قم – تهران اخبار تصادف تست تصادف خودرو تصادف رنو ساندرو ستاره ایمنی رنو ساندرو عکس تصادف دلخراش عکس تصادف مرگبار قیمت رنو ساندرو مشخصات ساندرو ۱۳۹۷-۰۳-۲۰مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: اتوبان قم تهران اخبار تصادف تست تصادف خودرو عکس تصادف دلخراش عکس تصادف مرگبار قیمت رنو ساندرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)

 

 

 

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.   محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت