Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هواداران معترض باشگاه پرسپوليس امروز پس از تجمع مقابل ورزش و جوانان با معاون وزير ورزش و سرپرست باشگاه پرسپوليس جلسه برگزار کردند.
به گزارش خبرگزاري فارس، برخي از هواداران پرسپوليس امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده تا نسبت به برخي اتفاقات رخ داده در چند وقت اخير اعتراض خود را به گوش مسئولان اين وزارتخانه برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در طي اين تجمع حميدرضا گرشاسبي سرپرست باشگاه پرسپوليس در ميان اين تعداد معدود هواداران حاضر شد و به صحبت‌هاي آنها گوش داد اما هواداران خواستار ديدار با مسئولان وزارت ورزش شدند که در نهايت محمدرضا داورزني معاون قهرماني وزارت ورزش و جوانان اين تعداد از هواداران را به سالن کنفرانس وزارت ورزش برد و در حضور افشين داوري رئيس فدراسيون بوکس و حميدرضا گرشاسبي سرپرست باشگاه پرسپوليس به صحبت‌هاي هواداران گوش داد.
هواداران پرسپوليس دليل کنار گذاشتن علي‌اکبر طاهري از سمت مديرعاملي پرسپوليس را جويا شدند و همچنين در خصوص وجود اسپانسر مشترک ميان دو باشگاه پرسپوليس و استقلال انتقاد کردند.
آنها همچنين معتقد بودند که باشگاه استقلال از باشگاه پرسپوليس بيشتر از سوي وزارت ورزش منتفع شده و اين مسئله باعث نگراني هواداران پرسپوليس شده بود.
اين تعداد از هواداران همچنين در خصوص اينکه سيدرضا افتخاري مديرعامل باشگاه استقلال گفته که وزارت ورزش براي جذب وينفرد شفر سرمربي استقلال به اين باشگاه کمک کرده انتقاد داشتند.
بعد از اينکه هواداران صحبت‌هايشان را انجام دادند داورزني به هواداران گفت که وزارت ورزش هيچ کمک مالي به باشگاه استقلال انجام نداده و اين مسئله صحت ندارد.
معاون ورزش قهرماني وزارت ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هاي خود به هواداران پرسپوليس گفت: ما به استقلال پولي نداديم اما در پي اختلافاتي که بين عليرضا منصوريان و اين باشگاه به وجود آمد نظر مشورتي داديم اما اينطور نبوده که بخواهيم به استقلال کمک کنيم. اگر هر کدام از شما هواداران فکر مي‌کند ما به استقلال پولي داده‌ايم از طريق آقاي عبابا مديرکل وزارت حراست ورزشي يا آقاي گرشاسبي اين مسئله را پيگيري کنند.
يکي از هواداران به داورزني گفت که افتخاري مديرعامل استقلال اذعان داشته که بابت جذب شفر از وزارت ورزش کمک گرفته که اين مسئله با واکنش تند داورزني روبه‌رو شد و به اين هوادار گفت که اگر افتخاري چنين صحبتي انجام داده اشتباه کرده و مطمئن باشيد ما آ ن را پيگيري مي‌کنيم چرا که ما پولي به استقلال نداديم. کمک ما به باشگاه استقلال درباره مشکلات با اپراتور مخابرات و يا ايرانسل بود. البته آقاي سلطاني‌فر وزير ورزش و جوانان يکي دو باري هم با آقاي جهرمي وزير ارتباطات جلساتي برگزار کرد و کمک ما در همين حد بوده است.
هواداران معترض پرسپوليس نسبت به اسپانسر مشترک اين دو باشگاه هم معترض بودند که داورزني افزود: خود باشگاه‌ها بررسي کردند که اسپانسرشان تغيير کند. عيد سال گذشته بود که در همين فضاي مجازي کلي به من بدوبيراه گفتند يادتان هست؟ ما به باشگاه‌ها گفتيم برنامه‌هايشان را شفاف کنند. باشگاه‌ها از اسپانسر خود کم پول نگرفته‌اند و الان هم با کمک شما هواداران روي پاي خودشان هستند. وزارت ورزش در زمينه اسپانسرها دخالتي نکرده و اين باشگاه‌ها بودند که خودشان درباره اسپانسر تصميم‌گيري کردند.
در اين بين گرشاسبي به هواداران گفت که ما پيشنهاد داديم همراه اول اسپانسر استقلال شود و ايرانسل اسپانسر پرسپوليس اما ايرانسل اعلام کرد که اگر اسپانسر پرسپوليس شود مشتريان استقلالي اين اپراتور ايرانسل را بيچاره مي‌کنند!
اين جلسه پس از اينکه طرفين صحبت‌‌هاي يکديگر را شنيدند به پايان رسيد.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!

مهدی تاج درباره وضعیت این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

طرفداری | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش در مورد ناهنجاری‌های اخیر فوتبال ایران صحبت گفت:

ما مکلفیم و دنبال این هستیم که بانوان در ورزشگاه‌ها بازی‌ها را از نزدیک ببینید، اما نه به هر قیمتی. در نامه وزیر ورزش به من هم، ایشان این مسئولیت را متوجه باشگاه‌ها دانستند که البته‌ ای اف سی، فیفا و قانون هم همین را می‌گوید که باشگاه‌ها باید خودشان از هوادارانشان پذیرایی و حضانت کنند. ما هم به باشگاه‌ها نامه زدیم که اگر آمادگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ندارند، این کار را نکنید.  در بازی پرسپولیس و سپاهان یک فردی بی احترامی کرد که به شدت با او برخورد شد و کمیته ارکان قضایی فدراسیون او را ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.  

او ادامه داد:

اقدامی جدی در حال برنامه ریزی است، با ثبت احوال هم صحبت شده و وزارت کشور هم به دنبال عملی کردن این موضوع است که از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش بنشیند و اساسنامه آن در کانون هواداران در حال تصویب است که هر باشگاهی باید کانون هواداران داشته باشد. این اساسنامه در حال اصلاح در شورای امنیت کشور است و لیگ آینده اگر این مولفه‌ها را نداشته باشد، ما لیگ را آغاز نخواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان