Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان به همراه جمعی از مدیران بخش‌های عمرانی و شهری اهواز امروز از پروژه بزرگ احداث پل نهم اهواز بازدید کردند. ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، استاندار خوزستان به همراه جمعی از مدیران بخش‌های عمرانی و شهری اهواز امروز از پروژه بزرگ احداث پل نهم اهواز بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که با همراهی جمعی از اصحاب رسانه صورت گرفت روند احداث این پروژه که می‌تواند نقش کلیدی در کاهش ترافیک شهر اهواز داشته باشد مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت سرعت بخشی به احداث پل نهم  تاکید شد.

تصاویر این بازدید را می‌بینید:

 

R41468/P1377/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرحهای عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران در این مراسم گفت: امسال از۲۶ هزار واحد صنفی به منظور ساماندهی اصناف بازدید شد و ۱۱ هزار غرفه برای ۶ هزار دستفروش ایجاد کردیم.

سعید بیگی درباره احداث بازار گل و گیاه شادمان در منطقه ۲ تهران گفت: بازار گل و گیاه شادمان با مساحت پنج هزار مترمربع و ۱۱۲غرفه برای عرضه گونه‌های مختلف گل‌وگیاه انواع تجهیزات و وسایل گیاه‌درمانی احداث شد و برای ۵۰۰نفر نیروی انسانی به شکل مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

وی افزود: احداث مرحله دوم بازار خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس دیگر طرحی است که به منظورساماندهی پرنده فروشان در شهر تهران، امکان خرید بهتر و خدمات دهی مطلوب‌تر به شهروندان اجرایی شده است.

آقای بیگی گفت: ۱۰۰غرفه در ضلع شمالی در مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس در مساحتی به وسعت ۲هزار و ۵۰۰متر مربع احداث شده است.

آقای بیگی درباره بهره برداری از ۴جایگاه سوخت کوچک مقیاس نیز گفت: تسهیل در روند توزیع سوخت در کلانشهر تهران و رفع محدودیت‌های مربوط به تعداد جایگاه‌ها در برخی نقاط پایتخت باعث شد تا ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران آغاز شود. کاهش صف‌های پمپ بنزین، اثرات مثبت زیست محیطی و ترافیکی، کاهش مصرف سوخت و در نهایت رضایت‌مندی شهروندان از مزایای ساخت این جایگاه‌های سوخت است.

آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران صبح امروز با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، سعید بیگی مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، هلیا حسینی مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و جمعی از مسئولان و مدیران شهری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع شهید کجباف اهواز به مرحله آخر رسید
  • بهره برداری از طرحهای عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر
  • احداث تقاطع شهید کجباف اهواز در ایستگاه آخر
  • دورود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
  • شرایط لازم برای مسافران نوروزی مهیا شود
  • نشست خبری استاندار کردستان با فعالان رسانه ای وخبرنگاران
  • پست برق ۲۳۰ کیلوولت سپیدار اهواز بهینه‌سازی شد
  • ده روند برتر تکنولوژی در صنایع فولاد (روایت اول: هوشمندسازی فولاد)
  • اجرای کامل ۱۱۰۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در فارس
  • اجرای ۱۱۰۳ طرح عمرانی محرومیت‌زدایی در استان فارس