Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام، طی حکمی از سوی حسن کاری رییس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان  یوسف فریادی زاده بعنوان مدیر کل   اموال و املاک استان ایلام منصوب گردید

در بخشی از حکم یوسف فریادی زاده آمده است: نظر به تعهد و تخصص، جنابعالی به سمت مدیرکل استان ایلام منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و استفاده از همفکری و همکاری سایر مدیران در انجام امور محوله موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریادی زاده از پایه گذاران شرکت توسعه گردشگری استان بوده علاو بر مدیر عاملی این شرکت بعنوان مدیری تاثیر گذار با تاسیس 120 تالار ومناطق توسعه گردشگری که تحولی عظیم در توسعه روستاهای گردشگری وایجاد مراکز گردشگری ایلام بعنوان کارشناس وکارمند نمونه کشوری ودریافت لوح تقدیر از دست معاون رئیس جمهور در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است اداره اموال واملاک قبلا در استان کرمانشاه بوده ومردم ایلام امورات خود را در ان استان انجام میداند که با حضور مدیریت فعلی این اداره برای اولین بار بعد از تاسیس ان در ایلام مسقر وتا به امروز منشا خیر وخدمات ارزشمندی به مردم این استان شده است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت امام فارغ التحصیل برنا اموال املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نسبت به دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علی رحیمی‌آذر اظهار کرد: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف است و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاوران املاک افزود: اخیراً نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه مشاوران املاک ملزم به نصب نرخ‌نامه حق‌الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

کد خبر 746934

دیگر خبرها

  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان