Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@17:21:33 GMT

خطیبی: درباره کیانی یک عده سودجو شیطنت مى کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۶۳۹۳

صراط:

سرمربی سابق تراکتورسازی گفت: من از طرف آقای زنوزى به مهدى کیانى زنگ زدم و به مهدى گفتم که برای تمدید بیاید، چون همگی دوست داشتیم و داریم که مهدی در تراکتور بماند.

به گزارش فارس، رسول خطیبی در گفتگو با تراکتورکلاب اظهار داشت: در اینکه کیانی برای تراکتور زحمت کشیده شکی نیست و خود بنده نیز دوست دارم کیانی در تراکتور بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای زنوزی به مهاجری گفته بود به خاطر بزرگ تیم و کاپتان تیم اولین نفر با مهدی کیانى صحبت کنید و طى صحبت‌هایی که بین آقای مهاجری و کیانی انجام شده بود، مقرر شد تا کیانى قرارداد خود را تمدید کند ولى بعداً شیطنت‌هایی صورت گرفت که باعث این سوءتفاهمات شد.

سرمربی سابق تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من از طرف آقای زنوزى به مهدى کیانى زنگ زدم و به مهدى گفتم که برای تمدید بیاید، چون همگی دوست داشتیم و داریم که مهدی در تراکتور بماند و کیانى در صحبت هایش گفت که دوست دارم بمانم ولى تا تسویه حساب صورت نگیرد من تمدید نمیکنم.

خطیبی ادامه داد: بنده بخاطر این که کیانى در تراکتور بماند عرض کردم که قرارداد خود را تمدید کند و بعد از تمدید با آقای زنوزى و الیاسى صحبت کنیم تا مطالباتت را پرداخت کنند که کیانى قبول نکرد و فردای آن روز در مصاحبه اى گفت که رسول خطیبى گفته است که بیا اول از آقاى زنوزى عذرخواهى کن بعد قرادادت را ببند که چنین چیزی نبوده و صحبتى از عذر خواهى مطرح نشده است.

بازیکن اسبق تراکتورسازی گفت: البته اگر خود کیانى بخواهد و مسر باشد فایل صوتی صحبت‌ها موجود است که نه آقاى زنوزى نه بنده از او نخواستیم که عذرخواهى کند و اگر فایل صوتی صحبت‌ها را در اختیار مردم بگذاریم آن موقع قضیه متفاوت تَر از قبل خواهد شد و مردم و هواداران متوجه می‌شوند که آقایان هر روز چند حرف متفاوت می‌زنند و خواهند دید که برایشان پول از هوادار مهمتر است و نیز اگر بین من و کیانى صحبت بازیکن سالارى مطرح شده براى کل تیم بود نه صرفاً براى کیانی. نظر کلى اقای زنوزی این بود که سالار در مجموعه باشگاه و تیم دیگر وجود ندارد و نخواهد بود.

خطیبی ادامه داد: باز هم می‌گویم چند نفرى که منافعشان به خطر افتاده شیطنت می‌کنند این را هم بگویم که اقاى الیاسى جریمه کیانى را که از مدیریت قبل داشته را بخشیده است. الان هم آقاى زنوزى و بنده و آقاى مهاجرى دوست داریم کیانی در تراکتور بماند ولى خود او باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزشی فوتبال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره روزی خواهد آمد که برنده هشت توپ ‏طلا و اسطوره فوتبال آرژانتین، لیونل مسی، چاره‌ای نخواهد داشت ‏جز اینکه کفش‌ها را آویخته و به عنوان فوتبالیست بازنشسته شود. ‏اما در آرژانتین هیچکس دوست ندارد به آن روز فکر کند. ‏

طبق یک سنت فوتبالی مسی به احتمال زیاد ابتدا با فوتبال ملی ‏خداحافظی کرده و مدتی بعد بازی کردن در سطح باشگاهی را هم کنار ‏خواهد گذاشت. لئو در ماه ژوئن 37 ساله می‌شود و این یعنی زمان ‏زیادی تا آن روز باقی نمانده است. ‏

با اینحال لئو مشخص کرده که این اتفاق در آینده خیلی نزدیک ‏نخواهد افتاد. مسی به هموطنانش تعهد داده که در کوپا آمه‌ریکای ‏این تابستان بار دیگر بازوبند کاپیتانی آلبی‌سلسته را به بازو می‌بندد، ‏او حتی به صورت تلویحی اشاره کرده که قصد دارد در جام جهانی ‌‏2026 هم حضور داشته باشد. آرژانتین با رهبرش در این دو تورنمنت ‏مدافع عنوان قهرمانی است و چه رویایی شیرین‌تر از اینکه مسی و ‏تیم ملی کشورش بتوانند در آخرین روزهای فوتبالی او از دو عنوان ‏قهرمانی باارزش و تاریخی دفاع کنند. ‏

ازکیل پالاسیوس یکی از هم‌تیمی‌های مسی است که در استادیوم ‏لوسیل قطر طعم قهرمانی دنیا در کنار او را چشیده است. او در ‏مصاحبه با رویترز نشان داد که آرژانتینی‌ها اصلا دوست ندارند به روز ‏خداحفظی مسی فکر کنند. پالاسیوس گفت:" اصلا نمی‌خواهم درباره ‏خداحافظی مسی صحبت کنم. بیایید فکرش را هم نکنیم. ما ‏آرژانتینی‌ها همه می‌خواهیم لئو جاودانه باشد و تا ابد کنارمان بازی ‏کند". ‏

دیگر خبرها

  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی