Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:36:59 GMT

پروژه زباله‌سوز رشت امسال به بهره‌برداری نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۶۳۹۹

پروژه زباله‌سوز رشت امسال به بهره‌برداری نمی‌رسد

استاندار گیلان گفت: پروژه زباله‌سوز سراوان رشت قطعاً امسال به بهره‌برداری نمی‌رسد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه کمیته پسماند استان گیلان در رشت اظهار داشت: شهرداران با تمرکز بیشتری در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ تفکیک از مبداء کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اعلام اینکه مراکز دفن زباله استان گیلان وضعیت نامناسبی دارد خاطرنشان کرد: باید با اولویت بندی مناسب اقدامات لازم در راستای بهبود وضعیت مراکز دفن زباله را انجام دهیم.

سالاری با تأکید بر لزوم اجرای هرچه سریعتر مراحل آماده‌سازی دستگاه زباله سوز در منطقه سراوان رشت تصریح کرد: در حال حاضر نگرانی‌هایی در خصوص اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند همکاری لازم را در راستای انجام هرچه سریعتر برنامه‌‌های کوتاه مدت برای نصب دستگاه زباله سوز در منطقه سراوان با فرمانداری رشت داشته باشند.

وی با اشاره به نزدیکی فصل تابستان و بروز مشکلات بهداشتی برای ساکنان منطقه سراوان ابراز داشت: اگر برنامه‌های کوتاه‌مدت در راستای رفع مشکلات زیست‌محیطی منطقه سراوان انجام نشود سبب بروز اعتراضات مردمی می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم انجام حمایت‌های لازم برای به نتیجه رسیدن مراحل احداث کارخانه کمپوست تالش خاطرنشان کرد: اعتراض مردم برای رسیدگی به وضعیت بهداشتی منطقه سراوان اعتراضی بر حق است.

سالاری با اشاره به لزوم برگزاری جلسه برای ایجاد هماهنگی میان شهرداری‌ها و فرمانداری‌های غرب گیلان تصریح کرد: تقسیم کار لازم برای اجرای طرح‌های زیست محیطی باید میان فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان گیلان انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به وضعیت تصویب طرح جامع مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا نظر دستگاه‌های ملی جلب شده و دستگاه‌های استانی و ملی برای اجرای این طرح یک نقطه مشترک برسند.

وی با تاکید بر اینکه امسال باید از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت مراحل ایجاد دستگاه زباله سوز در منطقه سراوان رشت استفاده کرد اظهار داشت: قطعاً این پروژه امسال به بهره‌برداری نمی‌رسد اما باید پیشرفت مناسبی حاصل شود.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم

استاندار لرستان از بهره‌برداری بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی پروژه بیمارستانی نیایش خرم‌آباد در زمینی به‌مساحت 107 هزار مترمربع در 14 بلوک در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند سال 1390 آغاز شده‌است.

بیمارستان 551 تختخوابه نیایش بنا بود 36 ماه به بهره‌برداری برسد، اما پس از گذشت 10سال هنوز نیمه‌کاره است و به پیشرفت 60درصدی رسیده‌است.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

ابوطالب شفقت، عصر امروز، در بازدید از پروژۀ بیمارستان نیایش خرم‌آباد گفت: 71پروژه در حوزه بهداشت و درمان در لرستان افتتاح شده‌است.

او با تأکید به لزوم اختصاص زمین برای احداث بیمارستان جدید در بروجرد، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که کلنگ‌زنی این بیمارستان در سفر دوم رئیس‌جمهور انجام شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی در این استان 6.5 برابر شده‌است، بیان کرد: کلنگ‌زنی بیمارستان نیایش سال 1392 انجام شده‌است.

شفقت با اعلام پیشرفت 65درصدی بیمارستان نیایش خرم‌آباد، یادآور شد: تمام تجهیزات این بیمارستان خریداری شده‌است و این پروژه طبق گفتۀ پیمانکار سال 1404 به بهره‌برداری می‌رسد.

او اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که سفر دوم رئیس‌جمهور به لرستان در صورت پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌ها قبل از ماه محرم باشد.

.

انتهای  پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال