Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کیت اول و دوم تمام تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه معرفی شد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کیت اول و دوم تمام تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه معرفی شد.

تصاویر این کیت ها را مشاهده می کنید.

 

 

منبع: ورزش 11

 

انتهای پیام/

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیت جام جهانی جام جهانی روسیه جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان این‌که تاثیر بارش‌های اخیر بر حجم آب سدها در روزها و یا ماه آتی مشخص می‌شود، گفت: میزان متوسط بارش‌های سال آبی جاری تاکنون ۲۷۵ میلیمتر است که نسبت به میانگین بلند مدت با حجم بارندگی ۲۴۳ میلیمتر ۱۳ درصد افزایش داشته است.

رضا اخلاص‌مند در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر حدود ۳۳ میلیون متر مکعب از حجم آب سد کلان ملایر یعنی حدود ۷۳ درصد حجم آن پر است.

اخلاص‌مند ادامه داد: بیشتر حجم آب مصرفی سد کلان ملایر برای تامین آب شرب شهر ملایر استفاده می‌شود و بخش از آن نیز برای تامین حق‌آبه چند روستای پایین‌ دست سد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به جریان رودخانه کلان ملایر، افزود: سدهای هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب‌های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند .

اخلاص مند در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ درصد از حجم سد اکباتان همدان آب دارد، افزود: ذخیره فعلی سد اکباتان تقریبا ۱۰ میلیون مترمکعب شده است.

وی از میزان بارش‌های ایستگاه سد اکباتان با میانگین ۲۴۸ میلیمتر یاد کرد و افزود: تنها ایستگاهی که میانگین بارش‌های آن به نسبت بلند مدت تا کنون کاهش داشته، ایستگاه سد اکباتان با میانگین ۲۵۴ میلیمتر بوده که سه درصد به نسبت بلند مدت کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از سد اکباتان برداشتی نمی شود و این سد بعنوان ذخیره استراتژیک برای فصول زراعی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرن حاضر؛ ظهور آسیا و افول غرب
  • بایدن: کشور‌های عربی برای اولین بار آماده هستند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند
  • استانیسلاو لوبوتکا: ژاوی الگوی من بوده‌است؛ در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می‌کنم
  • عکس| نیمار مهمان ویژه دیوید و ویکتوریا بکام
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • افزایش ۱.۶ درصدی حجم آب پشت سد های آذربایجان غربی
  • شهردار تهران در افطارخونه طهران
  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان
  • ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول